Gå til innhold

Min søster tok over min samboer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke at det har noe og si for meg idag, da dette skjedde for noen år siden. Og forholdet var igrund ikke annet enn vennskap etter 15 års samboerskap.

Vi har god kontakt alle sammen og føler ikke lenger at det er rart å være med hverandre.

Jeg og ex. har tre barn sammen- og nå venter min søster barn med han.

Det jeg blir lei meg over, er hva ''folket i bygda'' går og sier. De mener det ufødte barnet er innavl, misfoster og mye mye mer. Jeg blir såret på deres vegne, og på barnets vegne.

Vet jo at det er veldig spesielt og innlede et slikt forhold, men de skal ikke måtte sitte på en pidestall resten av livet og bli hakket på for de valgene de tok. Og slik jeg ser det er det ingen som har noe med det heller!

Takk for at du leste, jeg fikk ivertfall lettet mitt hjerte.

Anonymous poster hash: 9202c...854
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo veldi spesielt at din søster er sammen med mannen DU har 3 barn med og var sammen med i 15 år?!

Fantes det ikke flere menn i bygda? Jeg hadde slitt sterkt om min søster overtok min eks, og nei jeg eier ikke følelser for mannen, men allikevel.

Anonymous poster hash: e929b...797

Skrevet

Hvordan tar barna dette? Helt spesielt,.. Glad jeg ikke har søstre..

Skrevet

Oi såpass. Ikke rart det blir litt snakk ettersom dette er meget spesielt. Barna er både søsken og kusiner/fettere. Godt å lese at dette ikke er noe problem for deg 😊. Søsteren din har i mine øyne gjort noe jeg aldri kunne tilgitt så ganske stort av deg å se slik på det.

Anonymous poster hash: 2f974...99e

Skrevet

Pidestall sitter de nok ikke på. Der tror jeg du har misforstått betydningen.

Men hvem bryr seg om bygdedyret. Skjønner at det er sårt. Kommer selv fra en liten plass. Men man kan ikke bry seg om små mennesker som får få impulser og har snevert verdensbilde.

Anonymous poster hash: 1ed38...40b

Skrevet

Det er jo veldi spesielt at din søster er sammen med mannen DU har 3 barn med og var sammen med i 15 år?!

Fantes det ikke flere menn i bygda? Jeg hadde slitt sterkt om min søster overtok min eks, og nei jeg eier ikke følelser for mannen, men allikevel.

Anonymous poster hash: e929b...797

Ja det er det, men jeg føler ikke at jeg har noe med det, da dette var deres valg. De er voksne og bestemmer selv.

Klart det var rart og ekkelt i starten, men med tid ble jeg vandt med den tanken.

HI

Gjest Antarctica
Skrevet

Innavl? Hvor får de det fra, din mann er da ikke hennes bror selv om han har vært gift med deg?

Det som kanskje er liiiiiit spesielt er at dine barn får en fetter/kusine som også er deres søster/bror...

Skrevet

Synes det er flott at du har den holdningen du har, HI. Det viser at du har et stort hjerte og evnen til å tilgi også.

Andre må jo få mene hva de vil, men å gå rundt og sladre om det, det blir stygt.

Hadde jeg hørt noe bli sagt om "innavl" så tror jeg at jeg ville spurt vedkommende som sa det om de ikke visste hva det betyr - og sagt at kanskje det er fordi de selv er resultat av innavl som gjør at de er så kunnskapsløse...

Bygdedyret kan av og til være grusomt. Hev dere over det alle sammen!

Anonymous poster hash: 1569d...e31
Skrevet

Hvordan tar barna dette? Helt spesielt,.. Glad jeg ikke har søstre..

Barna var små når dette skjedde, så for dem er dette ''noermalt''.

Skrevet

Dårlig gjort å sladre, de burde kanskje flytte?

Anonymous poster hash: 26d41...f6d

Skrevet

Å sette noen på pidestall betyr noe helt annet :)

Sånn ellers synes situasjonen var litt sær, må innrømme det, men verre ting har skjedd.

Anonymous poster hash: 249a6...e7d
Skrevet

Hvordan har dine foreldre reagert på dette? De må jo også synes det er smule spesielt.......

Skrevet

Dette tror jeg ikke en dritt på! Bare jug fra ende til annen! Haha

Det er et skikkelig forumtroll her!

Anonymous poster hash: c2e33...b4e
Skrevet

Nei, hva du trur og ikke trur på, interesserer meg langt opp i det svarteste hullet jeg har...

Mine foreldre taklet ikke dette så bra i starten, forståelig nokk. Men har lært seg å leve med dette.

Det ender nokk med at de flytter, og det er ikke bra for barna.

Hi

Skrevet

Nei, hva du trur og ikke trur på, interesserer meg langt opp i det svarteste hullet jeg har...

Mine foreldre taklet ikke dette så bra i starten, forståelig nokk. Men har lært seg å leve med dette.

Det ender nokk med at de flytter, og det er ikke bra for barna.

Hi

Skrevet

Nok med én k. (Det er nok med én k i nok. Er selv ordblind og bruker mange slike regler).

Høres ut som en veldig merkelig situasjon, men jeg syns du takler det utrolig bra! Siden det er 4 barn inni bildet her så er det jo fantastisk at dere er voksne nok til å ikke bære nag til hverandre.

Synd de må flytte, men forstår at det kan bli ubehagelig å bli boende i en slik situasjon.

Anonymous poster hash: e1bd6...71e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...