Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Har bekymret meg en del for hvordan vi ska gi barna våre en god jul i år. Jeg er student, mannen jobber, men likevel har vi så vidt nok pr mnd. I tillegg har vi hatt en del ekstrautgifter i høst, så vi ligger bakpå noen av rekningene ... Har heller ikke fått jobbe så mye ekstra jeg skulle pga mye sykdom i familien og hos meg! Fikk nettopp høre om mateske fra Frelsesarmeen.. Det hadde gjort jula så mye bedre for ungene! Syns dere vi "har rett" på det? Hvordan bestiller man det? Henter man det selv? Anonymous poster hash: b9513...20f
Gjest lillehi Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Her i Bergen var det søknadsfrist i slutten av november. Vi har fått brev i posten om at vi har fått, og hvilken dato det kan hentes. Men er mulig det er en annen praksis andre steder i landet. Ellers kan du kontakte Kirkens Bymisjon eller Røde Kors. Lykke til og god jul😃🎅
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 8 desember er fristen her. Får skjema på Frelsesarmeen eller send et brev. Anonymous poster hash: 073de...5ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå