Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 altså at mensen ventes på fredagen, men ikke kommer (så tidlig altså) Hvordan kjennes livmoren ut da? Murringer som kommer å går? Eller ganske "konstant" ømhet? Anonymous poster hash: 8dd4f...aba
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Jeg kjente ingenting i livmoren tidlig i graviditeten. Det eneste tegnet for min del var ekstremt ømme og struttende pupper, det så ut som jeg hadde silikon og det var vondt å klemme folk Det var allerede fra uke 3 og utover. Kvalmen kom i uke 7 Anonymous poster hash: 903be...88c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 ja jeg har ømme bryster fra eggløsning til mensen, så ingen vits i å kjenne etter der :/ hi Anonymous poster hash: 8dd4f...aba
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Vet det ikke er svaret du ønsker, men du må rett og slett være tålmodig og vente til tidligst dagen mensen skal komme og teste da med morgenurin Lykke til! Anonymous poster hash: 903be...88c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå