moota m storebror&lillebror Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Den burde vært full av elsk. La meg grave frem noen i det minste -mannen er vekke til helga -desember og julekos -ingen vinterføre enda, jeg kjører sommerdekk. -rolig uke. -bare 22 dager igjen til roen kan senke seg. For den skal senke seg 23. -har handlet masse gaver allerede. Mangler bare mer penger av mannen. -masse planlagt kos i desember. Noe hat også må vite.. -er overstadig sint på mannen. -kvalm og dårlig matlyst, men ikke særlig nedgang. -gangsperr etter jeg har gått i skogen med valpen. -ga meg selv en på trynet så det sang etter i nesen på fredag når jeg skulle bare moppe litt på gulvet. Nesen er blå og vond og jeg har hatt skikkelig hodepine hele helgen pga. det.. vondt å ha kjøre brillene på. -mannen irriterer meg grenseløst. -det er så kaldt ute.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 (endret) Ambivalent: eksamenslesing Elsk: nesten ferdig med julegavene Hat: burde ikke shoppe julegaver, men lese til eksamen... Endret 2. desember 2014 av weihnachtmarkblomstre
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2014 (endret) La julegavehandling være motivasjon og premie til eksamen er ferdig :D Jeg er tilbøyelig (tilføyelig?) Ev. begge deler.. til å tillate meg å shoppe ekstra på nett nå. Kontoen nærmer seg bunnen og det er godt mannen kommer hjem til helga. Nåde han om han kommer hjem uten penger. Og glede at det er lønn på mandag Endret 2. desember 2014 av moota m storesøster&lillebror
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå