Gå til innhold

Urinlekasje og Bekkenbunnstrening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde veldig Urinlekasje på slutten av svangerskapet og har nå født (noen dager siden) og har fremdeles veldig lekasje. Jeg har såvidt begynt knipeøvelser, men klarer ikke å stoppe urinstrålen om jeg først har begynt å tisse, eller nyser. Jeg må bruke store bind (nesten ferdig med renselsen så et truseinnlegg hadde vært godt mht renselsen)

Noen med erfaring med så kraftig lekkasjer og som har blitt helt fint med trening?

Hvor lang tid og hvor mye trening?

Anonymous poster hash: dd681...4d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med erfaring her?

Skrevet

Jeg trente med en maskin hos fysioterapeut og hjemme. Trykkprobe til å ha i sjeden og jeg ble etter hvert mye bedre. Få henvisning til fysio. Hvis ikke det er noen dom spesialiserer seg på sånt der du bor har de et tilsvarende tilbud på sykehuset. Det har de hvor jeg bor.

Skrevet

Jeg trente med en maskin hos fysioterapeut og hjemme. Trykkprobe til å ha i sjeden og jeg ble etter hvert mye bedre. Få henvisning til fysio. Hvis ikke det er noen dom spesialiserer seg på sånt der du bor har de et tilsvarende tilbud på sykehuset. Det har de hvor jeg bor.

Takk for svar. Hvor raskt etter fødsel fikk du henvisning til fysio? 6 ukers kontroll?

Skrevet

Jeg ordnet det selv. Fikk det fra fastlegen. Men det var kort tid etter fødsel. Første kontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...