Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Heg ble dumpet for 3 år siden. Ikke fin måte og er bitre uvenner. Hvorfor klarer jeg ikke å gå videre? Han har ny dame osv. Blir så lei meg av dette. Råd og tips? Anonymous poster hash: 96b1c...c6e
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 96b1c...c6e
Marriet Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Du må bestemme deg. Det er mitt eneste råd.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Vil du ha ham tilbake, da? En fyr som tydeligvis ikke respekterte deg og som dumpet deg helt uten følelser... Du kunne aldri stole på ham igjen! Hvis du ønsker ham tilbake så tror jeg det er viktig at du innser at den du ønsker tilbake ikke er den du trodde han var. Han finnes ikke, for han var en annen - ikke den gode og snille du trodde han var og som du brydde deg om. Innse at du holder fast i en fantasi og gå heller ut og let etter en virkelig mann! Anonymous poster hash: 770f0...ded
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Jeg sliter med nøyaktig det samme. Er 2,5 år siden at jeg ble dumpet. Han har både dame og unge nå. Bruddet var stygt, han bare stakk, og jeg fikk aldri pratet med han, fikk ingen forklaring. Problemet er at jeg har aldri vært så forelsket før, aldri elsket noen så høyt før, og aldri hatt det så bra med noen før. I hvert fall den tiden vi hadde det bra. Jeg har kommet dit at jeg vet at jeg vil ikke bli sammen med han igjen. Og at sorgen er mest over at jeg tror jeg aldri, får oppleve en sånn kjærlighet igjen. Anonymous poster hash: 5ba6c...904
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Takk for svar. Må bare banke det inn. Er ikke interessert i å komme sammen med han igjen. Men at det er han jeg har 2 barn med og det var oss så lenge gnager. Har det egentlig bra alene, men det er et savn og da blir det med han jeg vet. Vi får se hva som skjer. Håper jeg klarer å slutte å tenke. Er så slitsomt. Håper det dukker opp en mann en gang. HI Anonymous poster hash: 96b1c...c6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå