Gå til innhold

Når er det innafor å pynte juletreet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reiser bort andre juledag og blir vorte til over nyttår. Har derfor lyst til å sette opp treet tidligere enn jeg pleier. Fryktelig kjedelig med så mye "jobb" for bare tre dager med gleden av å ha treet i stua ;)

Så, når er det innafor?

Anonymous poster hash: b8df9...c4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, mange vil jo si lille julaften da. :P Jeg kunne strukket meg til 4. søndag i advent, men ikke noe tidligere.

Anonymous poster hash: 212b6...281
Skrevet

Om man skal reise. 1 uke før. 

Anonymous poster hash: a3615...426
Skrevet

Haha, skulle stå borte, ikke at jeg blir vorte til over nyttår :P

Takk for svar :) Næh, det går jeg ikke med på! Kanskje neste helg!? Hehe

Skrevet

1. des. ;) Har du lyst har du lov!

Anonymous poster hash: ff2d8...26b
Skrevet

Jeg skal pynte allerede idag! :) Jeg vet det er veldig tidlig, men jeg syns det er så fint å ha juletreet oppe at vi koser oss med det en hel måned :)

Anonymous poster hash: 05cdf...875
Skrevet

Haha, skulle stå borte, ikke at jeg blir vorte til over nyttår :P

Takk for svar :) Næh, det går jeg ikke med på! Kanskje neste helg!? Hehe

Nei det synes jeg ikke. Men du bestemmer jo strengt tatt selv da. ;)

Anonymous poster hash: 212b6...281

Gjest Julia1984
Skrevet

Når DU føler for det. Ikke Vær så opptatt av hva andre synes...

Sett det opp i dag for den saks skyld. Ingen dør eller lider hvis det skjer..

Skrevet

Vi har så mange "regler" i Norge.....Sett det opp IDAG

Anonymous poster hash: 3278e...c4b

Skrevet

Jeg pyntet juletreet i går. Elsker juletreet, og all den fine forskjellige pynten på. Så var godt å få det opp tidlig. Reiser og bort 22 desember.

Skrevet

Jeg pyntet juletreet i går. Elsker juletreet, og all den fine forskjellige pynten på. Så var godt å få det opp tidlig. Reiser og bort 22 desember.

Har du kunstig da? Hvis ikke så holder det seg vel ikke så lenge

Anonymous poster hash: e0b8f...872

Skrevet

Har du kunstig da? Hvis ikke så holder det seg vel ikke så lenge

Anonymous poster hash: e0b8f...872

Har kunstig ja, da jeg er allergisk.

Skrevet

Vi pynter nok helga før julaften i år. Synes det er hyggelig å ha det litt før julaften. Kaster det ut og renser huset for julepynt 1.januar for da har jeg ikke noe julefølelse mer.... da er det nytt år....

Anonymous poster hash: 17e63...879
Skrevet

Jeg har et lite tre i potte, et slik man får kjøpt på plantasjen/blomsterbutikk. Pynter gjerne 1.desember. Elsker lyset og glitteret det gir i stuen. Når det lever (fordi det er i potten) og man vanner nok, så verken drysser eller dør det.

Anonymous poster hash: c523d...940

Skrevet

Jeg er vant med at vi pynter juletre den dagen vi fikk juleferie fra skolen. Det er en tradisjon jeg vil fortsette med og dermed blir treet pyntet 19 desember i år :) Jeg GLEDER meg :D

Skrevet

Forstår ikke helt spørsmålet. Vi pynter lille julaften, men dere må jo pynte når det passer dere? Tror ikke du kommer i julefengsel av den grunn :D

Anonymous poster hash: 96fdf...59c

Skrevet

Jeg pyntet juletreet på lørdagskvelden, nyter av å ha det i stua hele desember. Reiser bort i to uker i jula, så vil ha det en stund i forkant. Kunstig juletre da...

Anonymous poster hash: 45bf2...8b0
Skrevet

Jeg skal pynte mitt tre i kveld 😊

Skrevet

Jeg syns helga før jul, men andre må bare pynte treet når det passer de.

Skrevet

Pynt treet når du vil for meg, så lenge jeg slipper å besøke deg... 😉 Jeg foretrekker å feire jul i jula, ikke før jul, dermed kommer vår julepynt, juletre inkludert, frem lillejuleaftens kveld.

Anonymous poster hash: dcf66...5e2

Skrevet

Første søndag i advent! :-) Vi er borte hele jula hvert år, så for å ha litt glede av den hjemme hos oss selv, har vi full jul hele desember.

Skrevet

Jeg synes egentlig bare lille julaften er innafor. I ditt tilfelle kunne jeg strukket meg til 4. søndag i advent.

Anonymous poster hash: fef83...08b

Skrevet

Jeg kommer aldri til å pynte det før lille julaften. Så siden vi reiser bort 22., blir det ikke noe juletre hos oss. Får heller vurdere å kjøpe tre som vi kan pynte når vi kommer hjem den 28., for her er det julepynt til 20. dag jul!

Skrevet

JEG ER SÅ DRITT LEI AV MENNESKER SOM SKRIVER "innafor"

Grøss og gru!!!!!

Anonymous poster hash: eaa62...4bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...