Gå til innhold

Barberer dere BRUNØYET?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Dette forbauser meg at så mange gjør. Jeg er egentlig temmelig så hårete, jeg har mye hår på armer og ben. Jeg har noen få lange sorte hår på baksida av lårene, jeg napper noen hår opp mot navelen, og jeg napper også noen hår rundt brystvortene. Jeg har dun i ansiktet og jeg napper litt stive hår på hake og leppe.

Bikinikanten er mer som en skog om jeg ikke fikser opp i den, den har begynt å vokse seg litt for langt nedover. Jeg er egentlig temmelig lodden.

 

Jeg har ikke hår rundt rompehullet, heldigvis. Men det er merkelig at så mange skal ha så mye mer hår der enn meg, som egentlig har problemer nok med uønsket hårvekst enn de fleste.

 

Anonymous poster hash: eaf2a...5b5

 

Folk har mye og lite hår på forskjellige steder. Selv har jeg mørke hår sammenhengende fra nederst på leggen og helt opp på toppen av rumpa. Både foran og bak.

 

 

Anonymous poster hash: a07e1...cc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Dette forbauser meg at så mange gjør. Jeg er egentlig temmelig så hårete, jeg har mye hår på armer og ben. Jeg har noen få lange sorte hår på baksida av lårene, jeg napper noen hår opp mot navelen, og jeg napper også noen hår rundt brystvortene. Jeg har dun i ansiktet og jeg napper litt stive hår på hake og leppe.

Bikinikanten er mer som en skog om jeg ikke fikser opp i den, den har begynt å vokse seg litt for langt nedover. Jeg er egentlig temmelig lodden.

 

Jeg har ikke hår rundt rompehullet, heldigvis. Men det er merkelig at så mange skal ha så mye mer hår der enn meg, som egentlig har problemer nok med uønsket hårvekst enn de fleste.

 

Anonymous poster hash: eaf2a...5b5

 

Folk har mye og lite hår på forskjellige steder. Selv har jeg mørke hår sammenhengende fra nederst på leggen og helt opp på toppen av rumpa. Både foran og bak.

 

 

Anonymous poster hash: a07e1...cc7

Skrevet

 

Dette forbauser meg at så mange gjør. Jeg er egentlig temmelig så hårete, jeg har mye hår på armer og ben. Jeg har noen få lange sorte hår på baksida av lårene, jeg napper noen hår opp mot navelen, og jeg napper også noen hår rundt brystvortene. Jeg har dun i ansiktet og jeg napper litt stive hår på hake og leppe. 

Bikinikanten er mer som en skog om jeg ikke fikser opp i den, den har begynt å vokse seg litt for langt nedover. Jeg er egentlig temmelig lodden. 

 

Jeg har ikke hår rundt rompehullet, heldigvis. Men det er merkelig at så mange skal ha så mye mer hår der enn meg, som egentlig har problemer nok med uønsket hårvekst enn de fleste. 

 

Anonymous poster hash: eaf2a...5b5

 

 

 

Jeg tenker umiddelbart at folk har forskjellig terskel for hva som er "mye hår". Jeg har hårvekst mye som deg, og har også hår rundt rompehullet, men ikke så mye at det plager meg (eller mannen, som jo er den eneste andre som har noe som helst der å gjøre). Derfor barberer jeg ikke der. Mulig det også har noe med å gjøre at jeg kun barberer bikinilinjen, og ellers går for full busk. 

 

Anonymous poster hash: 63cc1...779

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...