Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 At jeg er barnevernspedagog og har master. Mvh BV-dama Anonymous poster hash: 2a2c0...994
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 At jeg har holdt ut med å jobbe med inkasso i over 8 år mvh Inkassodama Anonymous poster hash: dc3f0...42d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 At jeg har tatt gode og fornuftige valg i livet mitt. (Utdanning, jobb, økonomi, mann, barn osv) Kom inn på og fullførte et av Norges vanskeligste studier. Og så HÅPER jeg at jeg om et par uker kan være stolt av å ha kapret drømmejobben foran direktører og avdelingsledere. Vi får se... Anonymous poster hash: 9110c...5dc
Gjest lillehi Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Datteren min💕 at hun tross ufortjente utfordringer er den fantastisk gode jenten hun er, og at hun har jobbet intenst med å takle livet sitt sånn at hun nå har det bra💕💕
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Gutta mine❤️❤️ Pluss at jeg har klart å komme meg gjennom ekstremt tøffe utfordringer som ett sterkt menneske
Mamalarma Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 At jeg klarte å snu livet mitt etter 9 år på grunnskole og ungdomsskole med mobbing. Ingen tok affære, verken lærere eller rektor. 9 år med et helvete. Å begynne på videregående ble litt bedre, men da var jeg kanskje så langt nede at ingen tok kontakt og jeg våget ikke. Kom meg igjennom 3 år + læretid og fikk utdannelse. Klarte likevel å snu opp ned på livet, jeg ville ikke være et mobbeoffer. Stolt over alt jeg har klart til nå i livet, fått venner, tatt videre utdanning, mann og barn og en jobb jeg trives veldig godt i. Har noen venner, ikke mange, men noen gode venner som støtter og er der uansett.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #9 Skrevet 1. desember 2014 Mine 2 barn. De er verdens vakreste i mine øyne, alt annet er i skyggen. Ellers et jeg stolt av å ha reddet liv flere gang. Både ved hjelp av hjertekompresjoner og defibrilator. Anonymous poster hash: 48f66...663
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #10 Skrevet 1. desember 2014 - At jeg har en flott sønn som jeg delvis har oppdratt alene - Utdannelsen min - selvstendigheten min - At jeg på tross av en del skikkelige utfordringer i livet er den jeg er nå. Anonymous poster hash: ac221...464
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #11 Skrevet 1. desember 2014 Jeg er overhodet ikke skoleflink og presentasjoner foran folk klarer jeg bare ikke! Altså jeg jeg gjør min beste men snakker masse feil og må lese av manuset hele tiden fordi jeg får hjerneteppe. Sliter også generelt med å huske hva jeg leser så det er ikke så lett når jeg går på skole Men likevel er jeg begynt på skolen igjen å holder nå på med andre året på videregående skole Jeg stolt av at jeg for en gangsskyld har holdt ut,å ikke gitt opp så fort det blir litt motstand. Har begynt to ganger før på vidergående å droppet ut etter ca 6 mnder,men nå er jeg motivert nok til å gå på skole selv om ikke karakterene blir noe brae. Er bare stolt av at jeg uansett fullfører noe for en gangsskyld! Er stolt av at jeg klarer meg så bra som alenemamma Anonymous poster hash: 3e835...e95
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #12 Skrevet 1. desember 2014 At jeg som den stille uskyldige lille jenta i klassen uten venner har fått meg en bra lederstilling med god lønn, jobb jeg elsker, gode venner, flotte barn og en fantastisk kjæreste. Anonymous poster hash: 58e6f...39a
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #13 Skrevet 1. desember 2014 Ingenting Anonymous poster hash: c71f4...a77
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #14 Skrevet 1. desember 2014 At jeg ble det gode menneske jeg er, og en fantastisk mor til mine barn. Jeg ble fysisk og psykisk mishandlet fra den dagen jeg ble født, seksuelt fra jeg var 3 år, voldtatt første gang da jeg så vidt var 6 år. Kom meg ikke bort før jeg var 16 år. I voksen alder har jeg opplevd å være alvorlig syk i 10 år, og et samlivsbrudd med barnas far. Nå sitter jeg på skolebenken. Anonymous poster hash: aacd0...f33
Villbringebringebær Skrevet 1. desember 2014 #15 Skrevet 1. desember 2014 Datteren min,mot meg selv. Jeg er stolt av at jeg er den personen jeg er på tross av umenneskelig mye motgang og tunge omveier i livet. Stolt av at jeg er varm og har så mye nestekjærlighet istedenfor å være bitter og kynisk noe jeg like gjerne kunne vært med tanke på bagasjen. Stolt av alt jeg gjør for andre uten noensinne å forvente noe igjen, stolt av at alle beskriver datteren min som inkluderende og empatisk og snill med andre hele tiden!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #16 Skrevet 1. desember 2014 Har ikke lenger noe å være stolt av. Eneste jeg har hatt siste årene er jobben min. Nå har jeg heller ikke den pga. sykdom. Anonymous poster hash: cd475...942
Gjest Kira Skrevet 1. desember 2014 #17 Skrevet 1. desember 2014 Har ikke lenger noe å være stolt av. Eneste jeg har hatt siste årene er jobben min. Nå har jeg heller ikke den pga. sykdom. Anonymous poster hash: cd475...942 Kjære deg, jeg er helt sikker på at dette ikke stemmer! Selv om jobben ikke er der lenger, så har du helt sikkert andre ting du kan være stolt av. Du kan være en god venninne som stiller opp for andre som trenger det. Du kan kanskje være stolt av at du er en ekspert på håndharbeid eller baking eller kanskje du har en annen hobby som utfordrer deg eller gjør deg stolt? Noe er jeg helt sikker på at du kan være stolt over
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #18 Skrevet 1. desember 2014 At jeg for 10 år siden satt alene i en liten kjellerleilighet. Jeg var tenåring,gravid,uten jobb,forlatt av eksen og hele familien og vennene mine ristet på hodet av meg. At jeg kunne være så dum sa de. De hadde jo rett. Slurve med pilla i min situasjon er dumt. Bestemte meg for at jeg ikke skulle bli værende og ende opp på sosialen som de alle sa. Satte meg mål. Det første var å ta opp fag fra vgs og så flytte til hovedstaden og bli sykepleier. Og ikke minst forsørge barnet mitt selv. Jeg fortalte alle om drømmene mine. Familie,venner og min saksbehandler på nav. Den siste var den eneste som hadde troen på meg. Derfor kan jeg si nå 10 år etter at jeg gjorde alt jeg drømte om og litt til. Tok opp fag,flyttet til Oslo, gikk sykepleier,fant en flott stefar til barnet mitt,tok ettervern videreutdanning i kreft og jobber nå med kreftsyke barn. Og vi har kjøpt et lite hus rett utenfor Oslo. Jeg er så takknemlig for at jeg fikk drahjelp av nav slik at jeg kom i gang og fikk startet min drøm. For å fullføre den måtte jeg klare meg selv men det gikk bra. Livet mitt er ikke perfekt men jeg føler at jeg har gjort det jeg har kunnet ut i fra de forutsetningene jeg hadde. Anonymous poster hash: 62f17...880
Mamma4livet Skrevet 1. desember 2014 #19 Skrevet 1. desember 2014 Jeg er aller mest stolt av at jeg og mannen min, som ble tenåringsforeldre, har holdt sammen og har oppdratt en flott samfunnsborger som nå er blitt voksen, kjøpt seg leilighet og er godt i gang med studier. I tillegg jobber han ved siden av studiene, har fått seg en koselig kjæreste og er godt likt av "alle".
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #20 Skrevet 1. desember 2014 Jeg er stolt av å ha reist meg etter masse drittbehandling i grunnskolen, stolt av å ha gått videre, skaffet meg en lang og solid utdanning, og at jeg nå, som godt voksen, i tillegg er i gang med enda mer utdanning. Jeg er også utrolig stolt av barna mine, og av mannen min. Han er en fantastisk person som aldri gir opp, til tross for livslang, kronisk sykdom. Jeg er også stolt av jobben jeg gjør. Jeg vet at min innsats har vært avgjørende for en del mennesker. Sånn. Men folkens, det er så mye å være stolt av! Det er ikke nødvendigvis de store tingene eller omveltningene som skal til. Jeg er helt sikker på at vi alle har noe i bagasjen vi bør være stolte over! Anonymous poster hash: 4e6f0...840
Gjest Hercule Poirot Skrevet 1. desember 2014 #21 Skrevet 1. desember 2014 Har ikke lenger noe å være stolt av. Eneste jeg har hatt siste årene er jobben min. Nå har jeg heller ikke den pga. sykdom. Anonymous poster hash: cd475...942 Kjære deg, jeg er helt sikker på at dette ikke stemmer!Selv om jobben ikke er der lenger, så har du helt sikkert andre ting du kan være stolt av. Du kan være en god venninne som stiller opp for andre som trenger det. Du kan kanskje være stolt av at du er en ekspert på håndharbeid eller baking eller kanskje du har en annen hobby som utfordrer deg eller gjør deg stolt? Noe er jeg helt sikker på at du kan være stolt over Helt enig! Jeg garanterer at du har mange ting i livet ditt du bør være stolt av!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #22 Skrevet 1. desember 2014 Jeg er stolt av at jeg alltid har vært selvstendig og gått min egen vei. Mitt liv har vært utrolig innholdsrikt og veldig annerledes enn de fleste i livet mitt...på en måte som jeg er stolt over. Da jeg ble syk som 30-åring og ble redusert til et liv på sofaen, kunne jeg iallefall tenke at jeg allerede hadde opplevd mye flott i livet og på mange måter levd flere liv allerede. Nå er jeg på bedringens vei og det begynner å sitre i kroppen etter alt jeg har lyst til å gjøre. Og så er jeg uendelig stolt over det fantastiske barnet mitt. Anonymous poster hash: a4db9...f49
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #23 Skrevet 1. desember 2014 Har ikke lenger noe å være stolt av. Eneste jeg har hatt siste årene er jobben min. Nå har jeg heller ikke den pga. sykdom. Anonymous poster hash: cd475...942 Kjære deg, jeg er helt sikker på at dette ikke stemmer!Selv om jobben ikke er der lenger, så har du helt sikkert andre ting du kan være stolt av. Du kan være en god venninne som stiller opp for andre som trenger det. Du kan kanskje være stolt av at du er en ekspert på håndharbeid eller baking eller kanskje du har en annen hobby som utfordrer deg eller gjør deg stolt? Noe er jeg helt sikker på at du kan være stolt over Helt enig! Jeg garanterer at du har mange ting i livet ditt du bør være stolt av! Har ikke lenger noe å være stolt av. Eneste jeg har hatt siste årene er jobben min. Nå har jeg heller ikke den pga. sykdom. Anonymous poster hash: cd475...942 Kjære deg, jeg er helt sikker på at dette ikke stemmer!Selv om jobben ikke er der lenger, så har du helt sikkert andre ting du kan være stolt av. Du kan være en god venninne som stiller opp for andre som trenger det. Du kan kanskje være stolt av at du er en ekspert på håndharbeid eller baking eller kanskje du har en annen hobby som utfordrer deg eller gjør deg stolt? Noe er jeg helt sikker på at du kan være stolt over Helt enig! Jeg garanterer at du har mange ting i livet ditt du bør være stolt av! Takk for at dere prøver, men det er faktisk ikke noe mer igjen. Jeg har mistet mine siste illusjoner i det siste, har bare en venninne igjen, ellers ingen. Har ikke råd eller helse til å drive med hobbier en gang. Da blir det lite igjen. Ikke meningen å kuppe tråden, flott tråd oslofrk har opprettet Anonymous poster hash: cd475...942
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå