Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Vi har en datter på 3 år som alltid har vært redd høye lyder som støvsuger osv. Nå i det siste har hun klaget på at hun får vondt i ørene om volumet på tv'en blir for høyt og når vi testet brannvarslerne igår tok seg for ørene og sa hun fikk vondt i ørene. Det er jo en høy lyd som skjærer så det skjønner jeg jo, men virker som hun faktisk får vondt når lyder blir for høye. Noen som har vært borti slikt før? Anonymous poster hash: 83dc2...b77
Roheryn Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Jeg har det sånn. Hater å ta ut av oppvaskmaskinen fordi lyden av tallerkner som klirrer mot hverandre er ubehagelig på grensen til smertefullt. Datteren min er likedan, og holder seg for ørene for "ingenting". Hun har alltid vært sånn. Vi har ikke funnet noen forklaring, og avfunnet oss med at noen har mer sensitiv hørsel enn andre. Jeg kan for eksempel høre en del påskrudde elektriske apparat, fordi de lager en veldig høyfrekvent pipelyd. En godt brukt frase hjemme hos oss er "hørte du det?" "Hva da?" 😛
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå