Gå til innhold

Dagens utfordring til testtydingsguruer!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter med to opplagt positive tester, hhv tatt dag 11 og 12 etter eggløsning og inseminering. So far so good. Men! Jeg tok ovitrelle dagen før inseminering, og har dårlig erfaring med at den gir falsk positiv også ut over de oppgitte ti dagene i pakningsvedlegget.

 

Så spørsmålet er: hvem av disse testene er MEST positiv?

 

Anonymous poster hash: b5083...a59

post-42-64040_thumb.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og der kom bare ett bilde med... her er det andre ☺

 

Anonymous poster hash: b5083...a59

post-42-3723_thumb.png

Skrevet

Ser bare en test, så har ikke sammenligningsgrunnlag:-)



Anonymous poster hash: e8de1...175
Skrevet

Den andre. Gratulerer :-)

 

Anonymous poster hash: ff2fd...3b7

Skrevet

Ingen tvil; test nr 2 :-)



Anonymous poster hash: e8de1...175
Skrevet

Tør ikke håpe etter to runder med falsk positive tester, men jeg har alltid småblødninger et par-tre dager før mens, hvilket betyr at jeg burde sett blodspor i går og i alle fall i dag... tør jeg vagt begynne å tro at det faktisk er ekte denne gangen? Mannen min var ikke i tvil om at dagens test var mer positiv enn gårdagens, men da målte vi jo "fersk" test opp mot bildet fra i går...

 

Anonymous poster hash: b5083...a59

Skrevet

nr 2 uten tvil!



Anonymous poster hash: e247c...f9d
Skrevet

Takk for alle svar, nære på at jeg tar meg en bitteliten sjokolade for å feire... 💜

 

Anonymous poster hash: b5083...a59

Skrevet

Jeg hører hva de andre her sier (svak skyggestrek er gravid), men da jeg var gravid og testa på dag 28 i syklusen var streken veldig kraftig og tydelig. Da hadde jeg riktignok tatt dobbel dose pergotime og hatt veldig høyt nivå på blodprøven som viste progesteron-nivået, kanskje det hadde innvirkning? :)

 

Men om det viser seg at du er gravid: gratulerer! :)

 

Anonymous poster hash: f47e0...856

Skrevet

Jeg hører hva de andre her sier (svak skyggestrek er gravid), men da jeg var gravid og testa på dag 28 i syklusen var streken veldig kraftig og tydelig. Da hadde jeg riktignok tatt dobbel dose pergotime og hatt veldig høyt nivå på blodprøven som viste progesteron-nivået, kanskje det hadde innvirkning? :)

 

Men om det viser seg at du er gravid: gratulerer! :)

 

Anonymous poster hash: f47e0...856

Det er ikke skyggestreker altså, de er klart rosa begge to. Forrige gang jeg drev og testa i hytt og pine (ja, jeg vet...) var testen på dag 13 etter sprøyta så svak at jeg virkelig måtte holde en i rett vinkel under lyset for å se... men disse var fullt synlige og utvilsomt positive innenfor tidsfristen... så jeg har for en gangs skyld en god magefølelse :-)

 

 

Anonymous poster hash: b5083...a59

Skrevet

Da tok jeg meg en liten sjokoladebit til frokost og avbestilte planlagt rtg av egglederne...

 

Dagens test er sterkere enn gårdagens og helt soleklart sterkere enn den fra søndag, og med 14 dager siden jeg satte ovitrelle (og 13 siden inseminering) er det bare å innse at dette er endelig "the real thing" 😊

 

Så krysser vi bare fingre og tær for at den lille sitter godt og at alt går bra 💜

 

Anonymous poster hash: b5083...a59

post-42-17644_thumb.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...