Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Her spiser ingen karbohydrater, ingen drar i dyreparker, alle spiser vegetarmat, ingen vasker seg og ingen irettesetter barna sine. Alle dumper sine menn med en gang de slutter å vaske i huset og alle venter i 50 år samliv før de tør å sette barn til verden. Anonymous poster hash: 62cd1...8c1
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Jøss... jeg spiser ikke karbohydrater, men kjenner meg heldigvis ikke igjen på resten Anonymous poster hash: 5e13f...1aa
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Skjønner ikke hva som er galt med det... Anonymous poster hash: 04302...ea4
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Skjønner ikke hva som er galt med det... Anonymous poster hash: 04302...ea4 At slike folk stort sett ikke finnes i virkeligheten? Ja, glemte selvfølgelig at kvinnen har ansvar for alt husarbeid og barna drikker bare vann, til fest som til hverdags. Anonymous poster hash: 62cd1...8c1
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Jøss... jeg spiser ikke karbohydrater, men kjenner meg heldigvis ikke igjen på resten Anonymous poster hash: 5e13f...1aa Det er jaggu godt gjort (og svært ensidig). Anonymous poster hash: c30e1...9fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå