Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Jenta her er 3,5 år og skal snart over i beltestol. Hvilken er best? Og hva er egentlig forskjellen på de ulike? Vi skal ha med isofix:) Anonymous poster hash: 96be8...b84
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Så lenge det er med isofix så tenker jeg at alt er like greit. Men for barnets del er det nok mest behagelig med en som har god sidestøtte og hvor man kan heise hodedelen Anonymous poster hash: 4cd26...402
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Noen flere? Tenker på konkrete merker og modeller? Anonymous poster hash: 96be8...b84
Lessismore Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Vi er veldig fornøyde med maxi cosi rodi. Litt usikker på om den er med isofix, da...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Det som er greit med isofix på beltestolene, er at da sitter stolen fast hele tiden i bilen, med eller uten barn i den. Det har ikke noe med sikkerhet å gjøre. Sikkerheten ligger i beltet barnet har på seg, samt selvfølgelig hvilken sidebeskyttelse det er på stolen. Liker Cybex sin, har god polstring og sidebeskyttelse som følger med oppover når du justerer i høyden. Blant annet. Kommer godt ut i test. Kjempebra merke generelt, testmessig og mtp komfort. Ville styrt unna de rimelige typene til 700-800 kr (f.eks. Britax Adventure), vonde og lite/dårlig polstring (er dog godkjente, men se det heller som en reservestol). Andre ok stoler, Besafe izi up, Britax Kid sict. Anonymous poster hash: f7089...0ca
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Søk opp en test eller to, sjekk hvilke som er testvinnere. Den av disse som passer best i din bil og ikke minst til ditt barn, er den beste bilstolen for dere. Anonymous poster hash: 6f4b1...e49
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Det viktigste er at hode- og sidestøtte er "trang" nok, og ikke vid slik at barnet slingrer i stolen ved kollisjon. Har prøvd å illustrere ved to vedlagte bilder. Det andre er som en nevner hvor god polstring det er i stolen ift komfort. De billigste stolene som jeg har sett på f.eks. biltema har kun hatt stofftrekk over hardplast, og er definitivt ikke gode å sitte i noe særlig lenger enn småturer.file:///Users/Jorunn/Desktop/39803.jpegfile:///Users/Jorunn/Desktop/britax-beltestol-adventure-jet-black.jpg Anonymous poster hash: 049c3...1dd
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Anonymous poster hash: 049c3...1dd Anonymous poster hash: 049c3...1dd
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #9 Skrevet 1. desember 2014 Da tror jeg kanskje jeg klarteå poste bildene også :-D Gjør ting jeg ikke kan ;-) Anonymous poster hash: 049c3...1dd Anonymous poster hash: 049c3...1dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå