Gå til innhold

Har noen vært borti dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 4, på fredag måtte jeg hente han i barnehagen da han hadde kastet opp 15 min etter at jeg leverte han. Ble veldig overasket for han var helt fin på morgenen. 

Han kaster ikke opp noe mer den dagen og er i farta som han pleier, han sier han ikker er kvalm/har vondt i magen og at han hadde hostet masse før han kastet opp.

Lørdag er han helt fin, dvs han får jo ikke gå ut, men vi styrer på inne, leker osv og han spiser som normalt.

Natt til søndag kaster han opp igjen (hoster veldig først), kommer to ganger, når han har gjordt dette er han fin på ny, ler og prater og vil legge seg.

Pån igjen på morgenen, kaster opp frokosten (søndag) for så å ville leke og spise mer. Fin form resten av søndagen. Så skjer d samme igjen i natt, kaster opp 2 ganger og er så fin.

Alle gangene starter oppkastet med hosting, men han hoster ikke ellers på dagen/natta. Han har ikke feber og virker helt fin i formen. Er også løs i magen.

Er dette bare et merkelig magevirus???? 

Anonymous poster hash: 537df...8d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvilsomt, er nok bare brekninger etter hostingen som gjør det. Prøv selv å hoste som en gal..

Anonymous poster hash: 5aa83...767

Skrevet

Jo, men han hoster ikke som en gal. Han hoster litt og kun de gangene han har spydd. Han har tidligere hatt mycoplasma lungebet. da hosta han hele veien, også sånn at han brakk seg, men han spydde ikke. 

Hi

Anonymous poster hash: 537df...8d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...