Gå til innhold

Åpnet menkomel whipping....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mornings! Noen av dere husmoremner som vet holdbarheten på en sådan kartong i åpnet tilstand? Lagde oreokake for enndrøy måned siden og lurer på om jeg kan bruke resten nå...

 

Anonymous poster hash: b6211...13c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står det ingenting på pakken? Ville bok vært skeptisk selv kjenner jeg, men har du prøvd å lukte og/eller smake på den?

 

Anonymous poster hash: f82de...f49

Skrevet

Lukter og smaker ingenting. Holdbarheten er satt til mars 2015, i uåpnet tilstand. Står ingenting om holbarhet åpnet.Tror faktisk jeg tar sjansen på å bruke den.

 

Anonymous poster hash: b6211...13c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...