Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Mornings! Noen av dere husmoremner som vet holdbarheten på en sådan kartong i åpnet tilstand? Lagde oreokake for enndrøy måned siden og lurer på om jeg kan bruke resten nå... Anonymous poster hash: b6211...13c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Står det ingenting på pakken? Ville bok vært skeptisk selv kjenner jeg, men har du prøvd å lukte og/eller smake på den? Anonymous poster hash: f82de...f49
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Lukter og smaker ingenting. Holdbarheten er satt til mars 2015, i uåpnet tilstand. Står ingenting om holbarhet åpnet.Tror faktisk jeg tar sjansen på å bruke den. Anonymous poster hash: b6211...13c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå