Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Hva gjør man når bare en av de blir interissert i å gå vidre? Veldig interissert altså! Spleising er vanskelig. Noen som har matchet ett par? Anonymous poster hash: 548e2...54b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Er det fordi den andre er samboer/gift, at han/hun ikke ønsker å gå videre? Har nemlig vært borti flere tilfeller av spleising av par der den ene er opptatt. Anonymous poster hash: 7ebd9...ef9
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Det er jo strengt tatt ikke så mye å gjøre, dersom den andre ikke er interessert... Ellers er vel det der noe de to må finne ut av selv tenker jeg. En ting er jo å introdusere dem for hverandre, men resten må de klare selv. Anonymous poster hash: 68a2a...ec8
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Er det fordi den andre er samboer/gift, at han/hun ikke ønsker å gå videre? Har nemlig vært borti flere tilfeller av spleising av par der den ene er opptatt. Anonymous poster hash: 7ebd9...ef9 Hehe, nei, hadde det bare vært det Men den ene parten er nesten forelsket. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, er redd den blir såret. Og noe sier meg: skjønn tegninga selv .. Noe den ikke gjør! Den: forelsket part Anonymous poster hash: 548e2...54b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Er det fordi den andre er samboer/gift, at han/hun ikke ønsker å gå videre? Har nemlig vært borti flere tilfeller av spleising av par der den ene er opptatt. Anonymous poster hash: 7ebd9...ef9 Jøss... Det er jo rimelig spesielt... Anonymous poster hash: 68a2a...ec8
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Man kan ikke tvinge frem noe som helst. Jeg har spleiset før og et av de parene tok det lang tid før det sa klikk Anonymous poster hash: 09a0f...346
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Er det fordi den andre er samboer/gift, at han/hun ikke ønsker å gå videre? Har nemlig vært borti flere tilfeller av spleising av par der den ene er opptatt. Anonymous poster hash: 7ebd9...ef9 ?? Har du vært med og spleiset par der du har visst at den ene har vært opptatt?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Hvis du står utenfor, ikke er en av de to: Ike gjør noe som helst! Ikke din sak. Anonymous poster hash: 55848...1fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå