Gå til innhold

Spleising av par

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man når bare en av de blir interissert i å gå vidre?

Veldig interissert altså!

Spleising er vanskelig. Noen som har matchet ett par? :)

Anonymous poster hash: 548e2...54b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det fordi den andre er samboer/gift, at han/hun ikke ønsker å gå videre? Har nemlig vært borti flere tilfeller av spleising av par der den ene er opptatt.

Anonymous poster hash: 7ebd9...ef9
Skrevet

Det er jo strengt tatt ikke så mye å gjøre, dersom den andre ikke er interessert... Ellers er vel det der noe de to må finne ut av selv tenker jeg. En ting er jo å introdusere dem for hverandre, men resten må de klare selv.

Anonymous poster hash: 68a2a...ec8

Skrevet

Er det fordi den andre er samboer/gift, at han/hun ikke ønsker å gå videre? Har nemlig vært borti flere tilfeller av spleising av par der den ene er opptatt.

Hehe, nei, hadde det bare vært det :)

Men den ene parten er nesten forelsket. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, er redd den blir såret.

Og noe sier meg: skjønn tegninga selv .. Noe den ikke gjør!

Den: forelsket part

Anonymous poster hash: 548e2...54b

Skrevet

Jøss... Det er jo rimelig spesielt...

Anonymous poster hash: 68a2a...ec8

Skrevet

Man kan ikke tvinge frem noe som helst. Jeg har spleiset før og et av de parene tok det lang tid før det sa klikk ;)

Anonymous poster hash: 09a0f...346
Skrevet

?? Har du vært med og spleiset par der du har visst at den ene har vært opptatt?

Skrevet

Hvis du står utenfor, ikke er en av de to: Ike gjør noe som helst! Ikke din sak.

Anonymous poster hash: 55848...1fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...