Gå til innhold

Jeg opplevde nettopp noe veldig ubehagelig, et slags anfall.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren tenkte vi skulle ta helgen igår siden vi var uten barn og jeg hadde jobbet hele helgen. Vi delte en flaske vin og drakk litt øl og noen vodka battery. Det var spredt ut over åtte timers tid, men jeg ble full.

Så våknet jeg for en halvtime siden og følte meg veldig dårlig. Jeg kom meg inn på badet der jeg måtte legge meg ned på gulvet. Jeg følte meg veldig full, men kunne ikke skjønne at jeg skulle være det fortsatt. Jeg begynte å svette noe helt vanvittig og var kvalm. Jeg pustet fort og pulsen løp løpsk. Jeg tenkte jeg måtte sette en strikk i håret og spy, samtidig streifet tanken meg at jeg kanskje måtte ringe ambulanse for jeg følte meg virkelig dårlig.

Jeg klarte å krabbe gjennom badet og fikk tak i en strikk jeg hadde i vinduskarmen. Da falt jeg om bakover,klarte ikke reise meg og "våknet" på en måte etter noen sekunder tror jeg det var. Da skalv jeg med store bevegelser i armer og bein. Jeg kom meg bort til doen igjen, klarte ikke spy og ble gradvis bedre. Så ble jeg helt bra igjen, bortsett fra litt høy puls bare. Jeg er ikke i nærheten av full enda. Hva i alle dager var det der for anfall?

Anonymous poster hash: 1d13b...4dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som alkoholforgiftning.

Anonymous poster hash: e34bf...597

Skrevet

Høres ut som alkoholforgiftning.

Anonymous poster hash: e34bf...597

Når jeg leser om alkoholforgiftning ser det ut som det er høy promille som er årsaken. At man drikker seg overstadig beruset og ikke kan ta vare på seg selv. Jeg er jo ikke beruset nå lengre. Men takk for svar.

Skrevet

Epileptisk anfall?

Anonymous poster hash: 870aa...625
Skrevet

Epileptisk anfall?

Anonymous poster hash: 870aa...625

Ja, kanskje det. Det tenkte jeg også på. Usch, klarer ikke sove igjen riktig enda. Det var forferdelig ubehagelig.

Jeg lurte også litt på om det kunne være pga energidrikken, men da burde det vel kommet da jeg drakk?

Skrevet

Det er ikke epilepsi! !! Herregud at det går an. Du har et alkoholproblem tydeligvis når det å ta "helgen"betyr å tylle i seg mengder med aalkohol.Ikke rart du ble dårlig.

Anonymous poster hash: d2fed...d8a

Skrevet

Høres ut som blodtrykksfall. Du var nok dehydrert pga alkoholen. Drikk masse for å få trykket opp igjen hvis du opplever det igjen og se om det hjelper:)

Anonymous poster hash: 9d891...ad8

Skrevet

Å blande inn epilepsi er helt tullete!!

Dehydrert etter alkoholen samt at jeg tror battery har en del av skylden. Hjertebanken er nok pga dette og særlig hvis du i tillegg er dehydrert. Litt av en blanding av alkohol forresten.

Anonymous poster hash: 4c508...3d1

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Med den blandinga er det faktisk ikke så rart at kroppen reagerer.

Pkt 1 Hold deg til en type alkohol

Pkt 2 Drikk vann i tillegg

Pkt 3 Energidrikker passer dårlig sammen med alkohol

Pkt 4 Å "ta helga" bør ikke være synonymt med å drikke seg dritings

Skrevet

Drakk du mye battery? Ved for høyt inntak av koffein kan man bli veldig dårlig.

Skrevet

Å, jeg kjenner at det rykker i min moralske pekefinger! Jeg synes det er skrekkelig umodent å tylle i seg mengder av alkohol fordi man "skal ta helga" og egentlig det å bli full hjemme i sofaen. Når det er sagt, høres dette ikke ut som epilepsi, men som en reaksjon på mye koffein og mye alkohol.

Skrevet

Du blander for mye forskjellig alkohol.

Hold deg til en type.

Dette var alkohol og koffein som gjorde. Epilepsi? Nei nå må du gi deg.

Anonymous poster hash: 9559e...771

Skrevet

Hørtes likt ut som når jeg får blodsukkerfall..

Skrevet

Jeg burde nok skrevet at dette ikke er sånn jeg "tar helga" vanligvis altså. Men så syntes jeg ikke det var relevant informasjon. Det er vel andre eller tredje gangen de siste to årene at vi velger å bli fulle sammen hjemme. Det er gøy iblant. Men jeg trenger ingen moralsk pekefinger, for det er ikke akkurat et stort problem.

Jeg drakk ca to bokser med battery, sånne små. Og en liten øl med lav prosent. Og en halv vinflaske. Og noen glass med vann.

Skrevet

Kan også høres ut som et psykosomatisk anfall. Vært under masse stress, opplevd frykt, sorg etc i det siste?

Anonymous poster hash: 50584...ec5

Skrevet

Kan også høres ut som et psykosomatisk anfall. Vært under masse stress, opplevd frykt, sorg etc i det siste?

Anonymous poster hash: 50584...ec5

Jeg er deltids sykemeldt med depresjon og ptsd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...