Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Hater det! Ser ikke poenget. Idiotopplegg! Anonymous poster hash: 3f3d8...9bb
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Hater det! Ser ikke poenget. Idiotopplegg! Anonymous poster hash: 3f3d8...9bb Ingen som tvinger deg til å være med, de blir sikkert bare glad til for å slippe å ha deg der Anonymous poster hash: b1535...f86
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Jeg syns det er kjempe koselig å ser frem til denne dagen. Liker å kunne få delta litt i småens hverdag i barnehagen å se hvordan han har det der. Er også en fin anledning til å bli litt bedre kjent med de andre foreldrene! Det eneste negative er selvsagt at småen på 3 år skjønner forsatt ikke helt at vi bare skal være der noen timer også gå igjen. Han tror vi skal være der hele dagen å dermed skriker han når vi går igjen. Men syns likevel det er verdt det! Er veldig glad de har denne tradisjonen der vi får delta Anonymous poster hash: 8086c...eb4
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Jeg er igrunn litt glad at barnehagen heller har grøtdag. Da er det grøt når vi henter. Det syns vi er koselig, og litt enklere for oss. Barnehagen har påskefrokost, det er koslig. Men desember er litt hektisk og jeg syns det holder med lucia i desember. Anonymous poster hash: 63508...d7c
me_87 Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Syns det er veldig koselig! Småen vil alltid at jeg skal være med han i barnehagen så kjekt at det er en dag jeg faktisk får muligheten til å være der noen timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå