Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Eller forklare hva dette kan være ? I min ungdom var jeg ekstremt sjenert og fikk alltid "ticks" når mange så på meg samtidig f.eks ved navneopprop i klassen og liknende. Akkurat som om hodet rykket til flere ganger. Alt dette var glemt til jeg plutselig fikk det tilbake nå i voksen alder. Litt nå og da i ukomfortable situasjoner. Men forrige helg var jeg i en ytterst utsatt situasjon med nerver i høyspenn og jeg opplevde ukontrollerbar blunking og skjelvinger i leppe. Hva i all verden ? Er dette noe jeg bør ta opp med en lege ? Anonymous poster hash: 314db...e08
Gjest Antarctica Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Er det ikke bare det som i gamle dager het "nervøse rykninger"? En stressreaksjon? Tror det er ganske vanlig og ufarlig. Men plagsomt, sikkert!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Søkte på det og kom rett inn på masse sider med tourettssyndrom, det gjorde jo ikke dagen min bedre kan det rett og slett bare være stress altså. Håper det HI Anonymous poster hash: 314db...e08
Gjest Antarctica Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Du ser jo selv at det er situasjonsbetinget. Tourettes er kronisk. Ta det med ro og finn noen pusteøvelser eller mantraer som kan hjelpe deg i stressede situasjoner.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 Hehe takk skal ta rådet ditt HI Anonymous poster hash: 314db...e08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå