Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Det har vært et år med mye sykdom. Vannkopper for andre gang Pga veldig mildt tilfelle som 1åring i følge lege, feber, oppkast, elveblest m feber. Sykedagene er brukt opp rett og slett:( Ikveld har hun 39.5 og er veldig forkjølet igjen.. Har passet på at hun har riktige klær, sjekket henne hos lege om der har vært en infeksjon eller virus men neida. Bare veldig uheldig Mannen og jeg krangler nesten om hvem som denne gangen må ringe jobben sin først.. Begge sjefene blir sure Anonymous poster hash: eff65...e36
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Jeg hadde et barn som "alltid" var sykt. Stadig vondt i halsen og ørevondt. Mye våken om nettene. Så kutta vi ut alt som inneholdt melk og kutta nesten ut sukker, og nå er han syk kanskje en gang i halvåret. Det er mange andre som også har opplevd det samme. Skulle ønske jeg hadde hørt at det kunne hjelpe før vi var på randen til sammenbrudd... Anonymous poster hash: a2d77...4cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå