Gå til innhold

Har du bodd på All Inclusive i andre land enn Tyrkia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter et reisemål med all inclusive som er svært barnevennlig med basseng(er) og strand i umiddelbar nærhet. Det må helst ikke koste mer enn 1000-1500 pr døgn. Det må være minst 4 stjerner, helst 5.

Fins det andre steder enn i Tyrkia?

Anonymous poster hash: c5d84...dcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke regnet pris pr døgn på de vi har bodd på. Men vi har hatt allinclusive både på rhodos og på Kypros. Kjempe god og variert mat og flotte hoteller/leiligheter. Både ving og star tour har masse hoteller med allinclusive andre steder en i Tyrkia.

Skrevet

Er på jakt etter et reisemål med all inclusive som er svært barnevennlig med basseng(er) og strand i umiddelbar nærhet. Det må helst ikke koste mer enn 1000-1500 pr døgn. Det må være minst 4 stjerner, helst 5.

Har hatt all inclusive i Tunisia! Husker ikke prisen, men det var helt konge!

Beste og mest varierte maten jeg har vært borti. Fem stjerners hotell var dette.

Maten utenfor hotellet derimot, var ikke mye å skryte av:)

Anonymous poster hash: 43b60...0c7

Skrevet

Beste og mest varierte maten jeg har vært borti. Fem stjerners hotell var dette.

Vi bodde også på all inklusive i Tunisia å for all del HI aldri reis dit hvertfall ikke med barn. Vi var der en uke å ble truet sv en guttegjeng allerede første dagen. Skikkelig ubehagelig. Jeg ble glidd i hjel på stranden som i prinsippet var eid av hotellet men som lokalbefolkningen brukte. Makan til ubehagelige folk skal du lete lenge etter. Med tanke på all urolighetene i landet fraråder jeg deg å reise dit.

Anonymous poster hash: 2aa14...33f

Skrevet

Jeg har vært på AI på Mauritius 2 ganger og i Morokko. Alle 3 var fantastisk, men nok en del dyrere enn det du er ute etter. Om dere er språksterke og ikke redde for å være alene fra Norge på hotellet, kan jeg anbefale Club Med (fransk kjede, mega dyrt) og Robinson Club (tysk, usikker på prisnivå).

Anonymous poster hash: 39a31...62b

Skrevet

Jeg har vært på All inclusive på Ibiza og Mallorca begge deler var bra, men mener prisen er høyere enn Tyrkia. Søk på all inclusive på Ving så ser du.

Skrevet

Vi bodde også på all inklusive i Tunisia å for all del HI aldri reis dit hvertfall ikke med barn. Vi var der en uke å ble truet sv en guttegjeng allerede første dagen. Skikkelig ubehagelig. Jeg ble glidd i hjel på stranden som i prinsippet var eid av hotellet men som lokalbefolkningen brukte. Makan til ubehagelige folk skal du lete lenge etter. Med tanke på all urolighetene i landet fraråder jeg deg å reise dit.

Anonymous poster hash: 2aa14...33f

Jeg har også vært i Tunisia, ikke på charter, men på reise med min eventyrlystne ex. Verste hølet jeg noensinne har vært i.

Skrevet

Kypros. Althea Beach fra star tour. Nydelig mat. Stranda 10m unna, barnebasseng. Rent og pent. Vi skal dit igjen til sommeren, tolvte året på rad.

Anonymous poster hash: cac46...bac

Skrevet

Kypros. Althea Beach fra star tour. Nydelig mat. Stranda 10m unna, barnebasseng. Rent og pent. Vi skal dit igjen til sommeren, tolvte året på rad.

Anonymous poster hash: cac46...bac

enig! Aldri vært så fornøyd med et hotell før :)

Anonymous poster hash: 4d4b4...8db

Skrevet

På sunwing resort hotellene får man vel all inclusive.

Skrevet

Jamaica, det var suverent! Badeland på hotellet. Pris lå vel på rundt USD 300 per natt for rom med tre pers tror jeg? Da var all mat og drikke inkludert. 

Anonymous poster hash: a1709...ab6
Skrevet

Almeria. Rævva plass og mat.selv om hotellet så greit ut..

Anonymous poster hash: b5919...15b

Skrevet

http://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_Review-g297549-d1557730-Reviews-Jaz_Aquamarine_Resort-Hurghada_Red_Sea_and_Sinai.html

Jaz Aquamarine er et bra hotell :) Var der nå i sommer. Hyggelig og serviceinnstilt personale, fine rom (og ikke minst airconditioning som faktisk fungerte ypperlig), kjempefine bassengområder og veldig rent og pent. Anbefaler dog IKKE å reise inn selve Hurghada by(!), men det er nok å gjøre på selve hotellet. Meget langgrunn badestrand - husk på badesko. Jeg så nå at StarTour ikke lenger tilbyr dette hotellet, men vi hadde det da gjennom dem. Luksus til en rimelig penge :)

Skrevet

http://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_Review-g297549-d1557730-Reviews-Jaz_Aquamarine_Resort-Hurghada_Red_Sea_and_Sinai.html

Jaz Aquamarine er et bra hotell :) Var der nå i sommer. Hyggelig og serviceinnstilt personale, fine rom (og ikke minst airconditioning som faktisk fungerte ypperlig), kjempefine bassengområder og veldig rent og pent. Anbefaler dog IKKE å reise inn selve Hurghada by(!), men det er nok å gjøre på selve hotellet. Meget langgrunn badestrand - husk på badesko. Jeg så nå at StarTour ikke lenger tilbyr dette hotellet, men vi hadde det da gjennom dem. Luksus til en rimelig penge :)

Hotellet er supert, servicen er veldig god, maten er rævva. Har vært der tre ganger pga utrolig billig pris. Maten i byen er mye bedre.

Anonymous poster hash: b1234...c46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...