Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Er det en ordentlig ting eller bare i amerikanske serier? Jeg er bare 6 uker på vei, men jeg glemmer alt! Det er som ammetåke x5. Jeg klusser til absolutt alt av datoer, avtaler, jeg burde egentlig ikke kjørt bil for jeg er helt fjern. Er det hormoner eller må jeg ta meg en tur til legen? Anonymous poster hash: dee39...08e
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Jeg er også litt sånn Blir helt fjern noen ganger og glemmer det ene og andre. Er ikke slik til vanlig. Er 8+5. Anonymous poster hash: 581f3...bc0
Virginia. Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Helt normalt. Hjernen krymper faktisk midlertidig fysisk under graviditet.
MilleMarmelade Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Seriøst Ibsenfrue?! Jeg innrømmer iallefall glatt at det føles sånn! Har lurt på om tittelen min burde inndras midlertidig, jeg føler meg ikke akkurat som en ingeniør om dagen..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Så bra det er flere enn meg. Håper jeg blir meg selv igjen snart. Jeg pleier å ha ganske god oversikt til vanlig. Hi Anonymous poster hash: dee39...08e
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Jeg var utrolig sløv i starten av svangerskapet men det gikk seg til. Anonymous poster hash: ec720...758
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Det fins! På den tiden la jeg alltid brødet i kjøleskapet av en eller annen grunn hehe. Det skulle selvsagt ikke være der men i brødboksen Anonymous poster hash: 17eda...916
Mariogspiren Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Sånn var jeg også. Følte meg konstant i en tåke, tror det stoppet av seg selv når jeg var 3-4 mnd på vei, og så hadde jeg 2-3 uker til med det rundt uke 28. Håper dette betyr at vi slipper ammetåken
BareMas Skrevet 1. desember 2014 #9 Skrevet 1. desember 2014 Hjernen består av en hel masse fett som vi er avhengig av for å fremstå noen Lunde oppegående. Et foster trenger fett for å vokse, så den tar fra det gode, sunne fettet hjernen består av, den krymper og vi fremstår litt "enkel". Omega3 skal visst hjelpe. Kilde: Operah winfrey show, dr. Oz.
Virginia. Skrevet 1. desember 2014 #11 Skrevet 1. desember 2014 Seriøst Ibsenfrue?! Jeg innrømmer iallefall glatt at det føles sånn! Har lurt på om tittelen min burde inndras midlertidig, jeg føler meg ikke akkurat som en ingeniør om dagen.. Ja, faktisk helt seriøst . Husker jeg syntes det forklarte mye da jeg leste forskningen :
ms.Pond Skrevet 1. desember 2014 #12 Skrevet 1. desember 2014 Åh, takk for dette Da skal jeg få meg nytt motto i denne tiden med nedkrympet hjerne: Gravid i gjerningsøyeblikket.
MilleMarmelade Skrevet 3. desember 2014 #13 Skrevet 3. desember 2014 Dagens: glemte å spise frokost! Gikk opp på kjøkkenet, lurte på hva jeg pleier å gjøre der om morgenen, drakk litt melk og hentet matboksene ut av kjøleskapet før jeg gikk ned og vekket knerten så vi kunne komme oss avgårde. Halvveis til jobb innså jeg at nei, vi spiser da ikke frokost på jobb, det er en 10-min kaffepause etter en time! Har bare jobba der i 4-5 år, liksom... Er det mulig?!
Virginia. Skrevet 3. desember 2014 #14 Skrevet 3. desember 2014 Hvis det er ille nå, så bare vent til barselstiden . Tror jeg glemte igjen matvarene på butikken omtrent hver tredje gang jeg handlet noe... helt utrolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå