Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Altså: Jeg har egentlig ikke tenkt tanken engang, at datteren i huset skal få lov til å ordne seg Instagram-konto ennå. Men nå har hun mast i over ett år, og hevder at flere i venninneflokken hennes på skolen, samt søskenbarnet på 10 år, har dette. Jeg kan selvsagt bare spørre foreldrene til disse jentene, men spør nå likevel her først om hva dere tenker om Instagram til såpass små barn? Hun hevder hardnakket at det er fordi hun har lyst til å dele bilder med venninnene sine, og at jeg seeeeeeelvsagt skal få godkjenne hvilke venner hun legger til, og at dette bare skal være de nærmeste venninnene. Men øh, hva sier dere andre mødre til slikt? Far i huset nekter plent, så da er det greit med litt råd fra andre. Anonymous poster hash: f26e2...cef
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 HI igjen.<br /><br />Jeg har ikke Instagram selv, og ser nå at det er 13-årsgrense på dette, så da er egentlig saken ute av verden :-)!<br /><br />Kjekt å Google ETTER at man har postet innlegg...<br /><br />Tjoho! Anonymous poster hash: f26e2...cef
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Min 5 klassing har Instagram og bruker det hver dag sammen med klassevenner. De aller fleste i klassen hans bruker det. De har hatt om nettvett på skolen og jeg sjekker innom hver dag Anonymous poster hash: 20d5a...050
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Nei, det har hun ikke. Hun er 10 og synes jeg er den kjipeste moren i verden, men det får jeg bare være
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 Min 5.klassing har hatt et års tid. Han følger og blir fulgt av mange klassekamerater og venner. Jeg følger han selvfølgelig også og ser alt han legger ut. Jeg ser ikke problemet, det er helt uskyldige ting de deler, et bilde av lørdagsgodtet, av en my ting, et skrubbsår, en selfie i halloweenkostyme osv. Anonymous poster hash: 2f412...854
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. november 2014 #6 Skrevet 30. november 2014 Min på 9 har ikke. Jeg vet egentlig ikke hva det er og har ikke selv.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #7 Skrevet 30. november 2014 Min (straks 10 år) har ikke og det har heller aldri vært noe spørsmål om det. Anonymous poster hash: 515a5...935
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 30. november 2014 #8 Skrevet 30. november 2014 Min 5.klassing har hatt et års tid. Han følger og blir fulgt av mange klassekamerater og venner. Jeg følger han selvfølgelig også og ser alt han legger ut. Jeg ser ikke problemet, det er helt uskyldige ting de deler, et bilde av lørdagsgodtet, av en my ting, et skrubbsår, en selfie i halloweenkostyme osv. Anonymous poster hash: 2f412...854 problemet er at det er 13 års grense. Jeg ønsker ikke å gi mine barn signaler om at vi selv kan velge hvilke lover og regler vi vil følge.
Iiiiik Skrevet 30. november 2014 #9 Skrevet 30. november 2014 Jeg er enig med den perfekte mor. Det er13-årsgrense og dermed har ikke 9-åringen det. 15-åringen var ikke på FB eller instagram før hun var 13 hun heller. Bryr meg veldig lite at "alle andre" får lov.
Engeln Skrevet 30. november 2014 #10 Skrevet 30. november 2014 Selvsagt ikke. Ikke gitt ved fylte 13 år heller.
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. november 2014 #11 Skrevet 30. november 2014 Ja, min straks 9 åring har det. Mest for å se hva vennene som bor langt unna holder på med:) Han legger ut svært lite, og må alltid gjennom meg før han skal publisere noe. De legger ut mest fotballbilder og guttene skriver til hverandre under bildene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå