Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Sønnen vår på 14 mnd legger for tiden hodet sitt på kosebamser i senga, og i kveld fikk han ikke sove (bruker alltid 5 min på å sovne men brukte 40 min i kveld, vet at 40 min ikke er unormalt for andre men for han er det unormalt) før han fikk dyna under hodet sitt. Han sover ikke med dyna på seg da han bare sparker den av seg og er aktiv i søvne, så han sover med sovepose for å ikke bli kald og har ikke dyne i senga vanligvis. Vi prøvde puta hans men den vil han ikke ha, har prøvd den flere ganger i det siste. Nå kan det hende at han neppe klarer å ligge i ro på en pute uansett men kan han kanskje egentlig ønske seg en pute? Og den han har er veldig tynn, kan han få en tykkere pute eller bør de ha en tynn pute når de er så små? Anonymous poster hash: cc455...af8
Elskerhøsten2014 Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 sønnen min har brukt pute i nesten 1 år nå, er snart 2,men den er liten og nesten flat
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 sønnen min har brukt pute i nesten 1 år nå, er snart 2,men den er liten og nesten flat Han vil ikke ha den flate så lurer på om en tykkere pute er greit Noen som vet? Anonymous poster hash: cc455...af8
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Det er lenge siden de anbefalte null pute. De har puter på fødeavdelingen her,og barna mine har brukt en liten pute fra fødsel. Mitt råd er å legge puten under lakenet. Anonymous poster hash: 7601d...686
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Når de har fylt ett år er det greit med pute. Før de er ett år kan de evt ha en fast pute (en sånn som motvirker flatt bakhode), men ikke en vanlig pute Anonymous poster hash: e8279...62d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Det er lenge siden de anbefalte null pute. De har puter på fødeavdelingen her,og barna mine har brukt en liten pute fra fødsel. Mitt råd er å legge puten under lakenet. Anonymous poster hash: 7601d...686 Hodeendene (begge endene) er hevet fordi han er "kronisk" forkjølet pga barnehagen, og fordi han bytter hodeende flere ganger om natten. Så egentlig tungvint å gi han pute men i natt sov han hele natta oppå dyna (tror vi). Å ha puta under lakenet vil gjøre det vanskeligere å flytte den, hvorfor anbefaler du det? Anonymous poster hash: cc455...af8
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Når de har fylt ett år er det greit med pute. Før de er ett år kan de evt ha en fast pute (en sånn som motvirker flatt bakhode), men ikke en vanlig puteAnonymous poster hash: e8279...62d Så da er det greit å kjøpe en tykk pute? Er det jeg lurer på Vet at han kan bruke men kjøpte en tynn pute. Anonymous poster hash: cc455...af8
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Ligger deres rolig hele natta altså? Min på 18-mnd ligger på magen og flytter seg hele tiden, så pute vil ikke ha noen nytte her Anonymous poster hash: 318b7...f33
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #9 Skrevet 2. desember 2014 Ligger deres rolig hele natta altså? Min på 18-mnd ligger på magen og flytter seg hele tiden, så pute vil ikke ha noen nytte her Anonymous poster hash: 318b7...f33 Har allerede nevnt at min ikke ligger i ro, men lå med hodet på ca samme plass hele natta når han hadde dyna som pute. I natt ville han ikke ligge på dyna Har dere prøvd pute? Kanskje ungen vil like det og ligge i ro, hvem vet! Anonymous poster hash: cc455...af8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå