Gå til innhold

pute til en på 14 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår på 14 mnd legger for tiden hodet sitt på kosebamser i senga, og i kveld fikk han ikke sove (bruker alltid 5 min på å sovne men brukte 40 min i kveld, vet at 40 min ikke er unormalt for andre men for han er det unormalt) før han fikk dyna under hodet sitt. Han sover ikke med dyna på seg da han bare sparker den av seg og er aktiv i søvne, så han sover med sovepose for å ikke bli kald og har ikke dyne i senga vanligvis. Vi prøvde puta hans men den vil han ikke ha, har prøvd den flere ganger i det siste. Nå kan det hende at han neppe klarer å ligge i ro på en pute uansett men kan han kanskje egentlig ønske seg en pute? Og den han har er veldig tynn, kan han få en tykkere pute eller bør de ha en tynn pute når de er så små?

Anonymous poster hash: cc455...af8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sønnen min har brukt pute i nesten 1 år nå, er snart 2,men den er liten og nesten flat

Skrevet

sønnen min har brukt pute i nesten 1 år nå, er snart 2,men den er liten og nesten flat

Han vil ikke ha den flate så lurer på om en tykkere pute er greit :)

Noen som vet?

Skrevet

Det er lenge siden de anbefalte null pute. De har puter på fødeavdelingen her,og barna mine har brukt en liten pute fra fødsel. 

Mitt råd er å legge puten under lakenet. 

Anonymous poster hash: 7601d...686
Skrevet

Når de har fylt ett år er det greit med pute. Før de er ett år kan de evt ha en fast pute (en sånn som motvirker flatt bakhode), men ikke en vanlig pute

Anonymous poster hash: e8279...62d

Skrevet

Det er lenge siden de anbefalte null pute. De har puter på fødeavdelingen her,og barna mine har brukt en liten pute fra fødsel. Mitt råd er å legge puten under lakenet.  Anonymous poster hash: 7601d...686

Hodeendene (begge endene) er hevet fordi han er "kronisk" forkjølet pga barnehagen, og fordi han bytter hodeende flere ganger om natten. Så egentlig tungvint å gi han pute men i natt sov han hele natta oppå dyna (tror vi). Å ha puta under lakenet vil gjøre det vanskeligere å flytte den, hvorfor anbefaler du det? :)

Skrevet

Når de har fylt ett år er det greit med pute. Før de er ett år kan de evt ha en fast pute (en sånn som motvirker flatt bakhode), men ikke en vanlig puteAnonymous poster hash: e8279...62d

Så da er det greit å kjøpe en tykk pute? Er det jeg lurer på :) Vet at han kan bruke men kjøpte en tynn pute.

Skrevet

Ligger deres rolig hele natta altså? Min på 18-mnd ligger på magen og flytter seg hele tiden, så pute vil ikke ha noen nytte her :)

Anonymous poster hash: 318b7...f33

Skrevet

Ligger deres rolig hele natta altså? Min på 18-mnd ligger på magen og flytter seg hele tiden, så pute vil ikke ha noen nytte her :)

Anonymous poster hash: 318b7...f33

Har allerede nevnt at min ikke ligger i ro, men lå med hodet på ca samme plass hele natta når han hadde dyna som pute. I natt ville han ikke ligge på dyna :P Har dere prøvd pute? Kanskje ungen vil like det og ligge i ro, hvem vet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...