Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Jeg og min søster har begge konfirmasjonsbarn i samme kirke til våren og det har vært bestemt i flere år at vi skal ha selskapet sammen. Men i dag kom min søster å sa at dem kom til å be sine gjester kun til middagen sammen med oss og kaffe og kaker et annet sted siden de ønsker å be mange fler til kaffen(hun er skilt og farsin side har stor slekt og mine, dine, våre her og der, i tillegg til mange venner.) Fordi det blir i trangeste laget og godt over 100 stk tilsammen.. Det vil da si at da drar familien på min side bort fra min datters konfirmasjon halvveis. Synes ikke det er riktig, synes ikke noe om å splitte opp selskapet og besteforeldre, onkler, tanter ol må da velge hvem dem vil fortsette selskapet sammen med. Hva synes dere? Anonymous poster hash: b8ba4...f63
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Kan dere ha fest over to dager? Så drar dere i hverandres selskap. Sånn gjorde tantene mine det. Funket veldig bra Anonymous poster hash: 0dcdf...e1a
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Finn et lokale som har plass til 100 stk. Problem løst. Anonymous poster hash: 01513...0f4
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Da ville jeg ikke hatt middagen sammen heller. Erfaring tilsier at når først noen reiser, uavhengig av grunn, følger de andre etter ganske raskt. Forventer hun at alle "fellesgjestene" skal bli med henne? Eller skal de deles 50/50? Skal gjestene få bestemme selv om de blir med videre, eller om de blir hos din datter? Anonymous poster hash: ad506...f7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå