Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 ?? Anonymous poster hash: 1837a...aa7
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Har vel sine gode og dårlige sider han som alle andre, tenker jeg... Anonymous poster hash: db850...272
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Faktisk ikke så værst. Har gjort mye frivillig arbeid, har vært fosterfar til 2 barn i tillegg til egne barn. Ene ble boende til han ble 23 og ferdig utdannet. Han hadde en fæl oppvekst selv og derfor ville han hjelpe barn som trengte det. Men få er bare gode eller bare dårlige. Vi som har sett farmen har sett en annen side også. Men for min del kommer han ut klart på plussiden. Anonymous poster hash: fa78c...533
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå