Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Kan noen anbefale meg en gynokolog der jeg kan ta UL? Uke 18, bekymrer meg så mye at jeg føler for å ta en undersøkelse bare for å roe meg ned. Der jeg har henvisning fra legen, de vil ikke ta meg i mot av en eller annen grunn. Så da blir privat. Det må være i Akershus område eller Oslo området. Takk Anonymous poster hash: bf01b...c9d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Du har krav på ordinær ultralyd. Anonymous poster hash: 4a2f4...95c
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Du har krav på ordinær ultralyd. Anonymous poster hash: 4a2f4...95c Ja - men det er ikke før i midten av desember. Klarer ikke å vente til da, har lissom ikke lyst å gå rundt i 2 uker å bekymre meg Anonymous poster hash: bf01b...c9d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Du kan vel alltids få time på Volvat, men aner ikke hva det koster. Anonymous poster hash: 0ccac...120
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 Du kan vel alltids få time på Volvat, men aner ikke hva det koster. Anonymous poster hash: 0ccac...120 Er det i Oslo eller? Anonymous poster hash: bf01b...c9d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #6 Skrevet 30. november 2014 Bekymre deg for hva? Ring sykehuset.. Anonymous poster hash: d4e8f...e61
Blondzilla Skrevet 30. november 2014 #7 Skrevet 30. november 2014 Jeg gikk på Majorstuaklinikken. Det er Oslo. Lett å finne
TMGL Skrevet 30. november 2014 #8 Skrevet 30. november 2014 Har bestilt time på Oslo City Legesenter. Koster rundt 1500,-
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #9 Skrevet 30. november 2014 Bekymre deg for hva? Ring sykehuset.. Anonymous poster hash: d4e8f...e61 Generelt bekyrmet - og har hatt blødninger for noen uker siden pga plasseringen av morkake. Hva burde jeg si til de på sykehuset? Anonymous poster hash: bf01b...c9d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #10 Skrevet 30. november 2014 Har bestilt time på Oslo City Legesenter. Koster rundt 1500,- Det var sikkilig dyrt da, trodde det kostet rundt 1000 kr.. Hoff av meg Anonymous poster hash: bf01b...c9d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #11 Skrevet 30. november 2014 Jeg gikk på Majorstuaklinikken. Det er Oslo. Lett å finne Hvor mye kostet timen da?! Anonymous poster hash: bf01b...c9d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #12 Skrevet 30. november 2014 Kan noen anbefale meg en gynokolog der jeg kan ta UL? Uke 18, bekymrer meg så mye at jeg føler for å ta en undersøkelse bare for å roe meg ned. Der jeg har henvisning fra legen, de vil ikke ta meg i mot av en eller annen grunn. Så da blir privat. Det må være i Akershus område eller Oslo området. Takk Anonymous poster hash: bf01b...c9d Jeg var veldig fornøyd med Anita Soland på Volvat Majorstua. Kostet rundt 1000 kr. Anonymous poster hash: 42349...29c
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #13 Skrevet 30. november 2014 Kan noen anbefale meg en gynokolog der jeg kan ta UL? Uke 18, bekymrer meg så mye at jeg føler for å ta en undersøkelse bare for å roe meg ned. Der jeg har henvisning fra legen, de vil ikke ta meg i mot av en eller annen grunn. Så da blir privat. Det må være i Akershus område eller Oslo området. Takk Anonymous poster hash: bf01b...c9d Jeg var veldig fornøyd med Anita Soland på Volvat Majorstua. Kostet rundt 1000 kr. Anonymous poster hash: 42349...29c Okej :-) fikk du time på dagen?bestilte du via tlf eller nettet ? Anonymous poster hash: bf01b...c9d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #14 Skrevet 30. november 2014 Kan noen anbefale meg en gynokolog der jeg kan ta UL? Uke 18, bekymrer meg så mye at jeg føler for å ta en undersøkelse bare for å roe meg ned. Der jeg har henvisning fra legen, de vil ikke ta meg i mot av en eller annen grunn. Så da blir privat. Det må være i Akershus område eller Oslo området. Takk Anonymous poster hash: bf01b...c9d Er det ingen som har noen anbefalinger i Akerhus f.eks??? Anonymous poster hash: bf01b...c9d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #15 Skrevet 30. november 2014 Hvis du er bekymret pga blødninger ringer du sykehuset der du har fødeplsss og forklarer, så får du gratis ul der. Pm nødvendig, overdriv hvis bekymret du er! Det er en skam at gravide skal måtte betale selv for privat ul når man er bekymret! Anonymous poster hash: 9db95...b55
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #16 Skrevet 30. november 2014 Kan noen anbefale meg en gynokolog der jeg kan ta UL? Uke 18, bekymrer meg så mye at jeg føler for å ta en undersøkelse bare for å roe meg ned. Der jeg har henvisning fra legen, de vil ikke ta meg i mot av en eller annen grunn. Så da blir privat. Det må være i Akershus område eller Oslo området. Takk Anonymous poster hash: bf01b...c9d Jeg var veldig fornøyd med Anita Soland på Volvat Majorstua. Kostet rundt 1000 kr. Anonymous poster hash: 42349...29c Okej :-) fikk du time på dagen?bestilte du via tlf eller nettet ? Anonymous poster hash: bf01b...c9d Jeg bestilte via nettet. Sjekk nettsiden deres, så ser du hvilken gynekolog som har ledige timer denne uka f.eks. Anonymous poster hash: 42349...29c
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #17 Skrevet 30. november 2014 Hvis du er bekymret pga blødninger ringer du sykehuset der du har fødeplsss og forklarer, så får du gratis ul der. Pm nødvendig, overdriv hvis bekymret du er! Det er en skam at gravide skal måtte betale selv for privat ul når man er bekymret! Anonymous poster hash: 9db95...b55 Trodde ikke en "hører til" føden før uke 23, når barnet er levedyktig. Det er vel fastlegen før den tid? Men kjenner du liv? Vært på tidlig ul? Det er sjelden det går galt når en har kommet så langt som deg :-) Anonymous poster hash: c7a8a...560
Hannasbananas Skrevet 30. november 2014 #18 Skrevet 30. november 2014 Kan noen anbefale meg en gynokolog der jeg kan ta UL? Uke 18, bekymrer meg så mye at jeg føler for å ta en undersøkelse bare for å roe meg ned. Der jeg har henvisning fra legen, de vil ikke ta meg i mot av en eller annen grunn. Så da blir privat. Det må være i Akershus område eller Oslo området. Takk Anonymous poster hash: bf01b...c9d Hvis du har henvisning fra lege, og de nekter å ta deg imot, ringer du jo legen din, forklarer saken, og ber han ringe direkte til gynekologen. Ikke vær tafatt, jente, stå på krava!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #19 Skrevet 30. november 2014 Martin Lundring på Jessheim kvinneklinikk. Han er superdyktig. Om det er sant vet jeg ikke men de sa på Riksen at han er en av landets dyktigste på fosterdiagnostikk. Anonymous poster hash: 1aea1...298
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #20 Skrevet 30. november 2014 Martin Lundring på Jessheim kvinneklinikk. Han er superdyktig. Om det er sant vet jeg ikke men de sa på Riksen at han er en av landets dyktigste på fosterdiagnostikk. Anonymous poster hash: 1aea1...298 Jeg har også hørt veldig mye bra om han, sjekket nettopp hjemme siden dems. Vet du om man kan få time på dagen? Det står tlf tid kunn tirsdag,onsdag og torsdag Anonymous poster hash: bf01b...c9d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #21 Skrevet 30. november 2014 Hvis du er bekymret pga blødninger ringer du sykehuset der du har fødeplsss og forklarer, så får du gratis ul der. Pm nødvendig, overdriv hvis bekymret du er! Det er en skam at gravide skal måtte betale selv for privat ul når man er bekymret! Anonymous poster hash: 9db95...b55 Trodde ikke en "hører til" føden før uke 23, når barnet er levedyktig. Det er vel fastlegen før den tid? Men kjenner du liv? Vært på tidlig ul? Det er sjelden det går galt når en har kommet så langt som deg :-) Anonymous poster hash: c7a8a...560 Har placenta previa (hvis æ skreiv riktig) Hatt en del blødninger.. Har vært på en 1 UL og det va pga blødningene..har ikke barn fra før æ da, så kjenn ingen liv. E det unormalt ? Anonymous poster hash: bf01b...c9d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #22 Skrevet 30. november 2014 Kan noen anbefale meg en gynokolog der jeg kan ta UL? Uke 18, bekymrer meg så mye at jeg føler for å ta en undersøkelse bare for å roe meg ned. Der jeg har henvisning fra legen, de vil ikke ta meg i mot av en eller annen grunn. Så da blir privat. Det må være i Akershus område eller Oslo området. Takk Anonymous poster hash: bf01b...c9d Hvis du har henvisning fra lege, og de nekter å ta deg imot, ringer du jo legen din, forklarer saken, og ber han ringe direkte til gynekologen. Ikke vær tafatt, jente, stå på krava! Ringte til de som legen har sendt henvisning til, de sa nei bare hold dæ til sykehuset de burde ha oppfølging mæ dæ, æ ringte sykehuset de sa nei ring der du har henvisning fra lege Anonymous poster hash: bf01b...c9d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #23 Skrevet 30. november 2014 Kan noen anbefale meg en gynokolog der jeg kan ta UL? Uke 18, bekymrer meg så mye at jeg føler for å ta en undersøkelse bare for å roe meg ned. Der jeg har henvisning fra legen, de vil ikke ta meg i mot av en eller annen grunn. Så da blir privat. Det må være i Akershus område eller Oslo området. Takk Anonymous poster hash: bf01b...c9d Hvis du har henvisning fra lege, og de nekter å ta deg imot, ringer du jo legen din, forklarer saken, og ber han ringe direkte til gynekologen. Ikke vær tafatt, jente, stå på krava! Ringte til de som legen har sendt henvisning til, de sa nei bare hold dæ til sykehuset de burde ha oppfølging mæ dæ, æ ringte sykehuset de sa nei ring der du har henvisning fra lege Anonymous poster hash: bf01b...c9d
Hannasbananas Skrevet 30. november 2014 #24 Skrevet 30. november 2014 Kan noen anbefale meg en gynokolog der jeg kan ta UL? Uke 18, bekymrer meg så mye at jeg føler for å ta en undersøkelse bare for å roe meg ned. Der jeg har henvisning fra legen, de vil ikke ta meg i mot av en eller annen grunn. Så da blir privat. Det må være i Akershus område eller Oslo området. Takk Anonymous poster hash: bf01b...c9d Hvis du har henvisning fra lege, og de nekter å ta deg imot, ringer du jo legen din, forklarer saken, og ber han ringe direkte til gynekologen. Ikke vær tafatt, jente, stå på krava! Ringte til de som legen har sendt henvisning til, de sa nei bare hold dæ til sykehuset de burde ha oppfølging mæ dæ, æ ringte sykehuset de sa nei ring der du har henvisning fra lege Anonymous poster hash: bf01b...c9d For noe tull fra gynekologen? Sykehuset har vel ikke ansvaret før fosteret er levedyktig? Ring legen din i morgen, spør om råd, og be eventuelt han ringe for deg. Du skal ikke måtte betale for en privat ul i din situasjon.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #25 Skrevet 30. november 2014 Kan noen anbefale meg en gynokolog der jeg kan ta UL? Uke 18, bekymrer meg så mye at jeg føler for å ta en undersøkelse bare for å roe meg ned. Der jeg har henvisning fra legen, de vil ikke ta meg i mot av en eller annen grunn. Så da blir privat. Det må være i Akershus område eller Oslo området. Takk Anonymous poster hash: bf01b...c9d Hvis du har henvisning fra lege, og de nekter å ta deg imot, ringer du jo legen din, forklarer saken, og ber han ringe direkte til gynekologen. Ikke vær tafatt, jente, stå på krava! Ringte til de som legen har sendt henvisning til, de sa nei bare hold dæ til sykehuset de burde ha oppfølging mæ dæ, æ ringte sykehuset de sa nei ring der du har henvisning fra lege Anonymous poster hash: bf01b...c9d For noe tull fra gynekologen? Sykehuset har vel ikke ansvaret før fosteret er levedyktig? Ring legen din i morgen, spør om råd, og be eventuelt han ringe for deg. Du skal ikke måtte betale for en privat ul i din situasjon. Æ e veldig enig med dæ, at æ ikke burde sjøl betal for en slik time, men tenke at æ kanskje ikke har så mange andre valg.. Men ka meine du med at sykehuset ikke har ansvaret før barnet e levedyktig? Når æ e 17-18 uka e ikke barnet levedyktig da eller? Anonymous poster hash: bf01b...c9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå