Gå til innhold

Kjenne liv???


Sabina og gjengen

Anbefalte innlegg

Jeg er 12+3 og kjenner sånn svak kiling innimellom. Lurer på om det er babyen?? Var sånn det begynte med de to andre, men da var jeg lenger på vei enn jeg er nå. Men da hadde jeg også morkaka mot magen. Sist jeg gikk gravid kjente vi spark utenpå magen i uke 16. Da sparka frøkna så hardt at det kjentes utapå selvom morkaka var imellom. Legen mente hun var usedvanlig sterk, det er hun ennå, som 6 åring...

 

Kan man virkelig kjenne bevegelse allerede i uke 12/13? Skal på ul til uka. Har dn rar følelse av at det er to der inne.... Men det er sikkert ikke det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ganske uvanlig å kjenne spark så tidlig. Min gynekolog bare fnyser av de som mener de har kjent så tidlig, men nå er det jo ganske mange som mener de kjenner spark allerede rundt uke 12, så ikke umulig ville jeg si,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 3gangs. Det er den samme kilingen som med de andre... Legen min lo av meg da jeg sa at jeg kjente spark på utsiden i uke 16 med datteren min. Hun sendte meg på ul og var bombesikker på feil termin da hun selv kjente sparkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente også den kilingen i uke 12, men sa ikke noe til jordmor om det. Blir sikkert ikke trodd likevel. Dette er min tredje og jeg er bra sikker på at jeg kan skjelne spark fra andre ting som skjer i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg kjente liv fra ca 12 uker.. Mulig jeg kjente det tidligere, men klarte ikke å plassere det før jeg plutselig en kveld kjente det tydelig og det gikk opp for meg at dette har jeg kjent før😃er jo 3. gangs så har muligens litt å si.. Har nå kjent de samme "bevegelsene" i snart 3 uker, noen dager mer og noen dager ikke i det hele tatt, men nå de siste dagene har det tatt seg litt opp igjen og har merket at det også kommer små dult😍 er 15 uker i morgen.

Tok opp med dr. Lundring på kvinnesenteret i Jessheim når jeg var på tidlig ul at jeg mente jeg hadde kjent liv tidlig i uke 12, og han mente at det var helt klart mulig og at siden jeg nå venter 3. så er det lettere å kjenne igjen bevegelsene:) han er jo overlege på Ahus og spesialist i fostermedisin så vil tro at han ville avfeid det om det hadde vært klin umulig.. Mine små har en tendens til å arve sin fars lange ben som nok sikkert også kan påvirke at jeg kjenner noe😄 så dette tydelig på ul når jeg var der 12+5🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 16+1 i dag og venter i spenning på å begynne å kjenne liv. Har så vidt kjent noe som jeg har tenkt at kan være knøttet, men vet ikke enda. Men er nok ikke mange ukene igjen nå uansett, håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...