Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Anonymous poster hash: b12a4...6f1
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Ingen av de Anonymous poster hash: 45914...4bc
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Ingen av de her heller. Anonymous poster hash: d4e1e...369
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 Naomi Anonymous poster hash: af1a1...81e
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #6 Skrevet 30. november 2014 Fortrinnsvis ingen av de. Anonymous poster hash: 42bdf...7e6
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #7 Skrevet 30. november 2014 Isanomi Anonymous poster hash: f7631...33d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #9 Skrevet 30. november 2014 Ingen. Fæle begge to. Anonymous poster hash: e78cf...564
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #10 Skrevet 30. november 2014 Er dere utlendinger? Anonymous poster hash: 44c41...aef
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #11 Skrevet 30. november 2014 Naomi er nydelig, det heter min datter. Isabella liker jeg ikke. Synes derimot det klinger litt dårlig hvis dere har et typisk nordisk etternavn. Anonymous poster hash: 23f0a...e35
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #14 Skrevet 30. november 2014 Isabella er vakkert. Anonymous poster hash: 3aada...751
Gjest Antarctica Skrevet 30. november 2014 #15 Skrevet 30. november 2014 Ingen av dem, men hvis det ikke kan være et annet: Isabella. Ville ha valgt enten bare Bella eller bare Isa som daglig tiltalenavn.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #16 Skrevet 30. november 2014 Herregud for noen navn. Hva feiler det dere? Null utdannelse og unge mødre kandidater??? Jeg nekter å tro at de med litt vett mellom ørene velger slike navn! Anonymous poster hash: 6cd7e...aec
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #17 Skrevet 1. desember 2014 Liker ingen av navnene, overhodet.... Anonymous poster hash: a6d0c...7bf
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #18 Skrevet 1. desember 2014 Naomi er fint:) Anonymous poster hash: 3a357...ab7
Gemini77 Skrevet 1. desember 2014 #19 Skrevet 1. desember 2014 Herregud for noen navn. Hva feiler det dere? Null utdannelse og unge mødre kandidater??? Jeg nekter å tro at de med litt vett mellom ørene velger slike navn! Anonymous poster hash: 6cd7e...aec Jeg nekter å tro at de med litt vett mellom ørene konkluderer så raskt uten videre info og svarer andre slikt som dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå