Gå til innhold

Naomi eller Isabella?


Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

 

Anonymous poster hash: b12a4...6f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av de

 

Anonymous poster hash: 45914...4bc

Skrevet

Ingen av de her heller.

 

Anonymous poster hash: d4e1e...369

Skrevet

Naomi

 

Anonymous poster hash: af1a1...81e

Skrevet

Fortrinnsvis ingen av de.

 

 



Anonymous poster hash: 42bdf...7e6
Skrevet

Isanomi

 

Anonymous poster hash: f7631...33d

Skrevet

Ingen. Fæle begge to.

 

Anonymous poster hash: e78cf...564

Skrevet

Er dere utlendinger?

 

Anonymous poster hash: 44c41...aef

Skrevet

Naomi er nydelig, det heter min datter. Isabella liker jeg ikke. Synes derimot det klinger litt dårlig hvis dere har et typisk nordisk etternavn.



Anonymous poster hash: 23f0a...e35
Skrevet

Isabella er vakkert.

 

Anonymous poster hash: 3aada...751

Gjest Antarctica
Skrevet

Ingen av dem, men hvis det ikke kan være et annet: Isabella.

 

Ville ha valgt enten bare Bella eller bare Isa som daglig tiltalenavn.

Skrevet

Herregud for noen navn. Hva feiler det dere? Null utdannelse og unge mødre kandidater???

 

Jeg nekter å tro at de med litt vett mellom ørene velger slike navn!

 

Anonymous poster hash: 6cd7e...aec

Skrevet

Liker ingen av navnene, overhodet....



Anonymous poster hash: a6d0c...7bf
Skrevet

Naomi er fint:)

 

Anonymous poster hash: 3a357...ab7

Skrevet

Herregud for noen navn. Hva feiler det dere? Null utdannelse og unge mødre kandidater???

 

Jeg nekter å tro at de med litt vett mellom ørene velger slike navn!

 

Anonymous poster hash: 6cd7e...aec

 

Jeg nekter å tro at de med litt vett mellom ørene konkluderer så raskt uten videre info og svarer andre slikt som dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...