Gå til innhold

Problemer med vekt/veiing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff.

Hadde bestemt meg for å slutte å veie meg. Har så klart et anstrengt forhold til vekt, og vil ikke ha det.

Før veide jeg meg hver dag for å holde på kontrollen. Mens nå har jeg fått mannen min til å gjemme vekta så jeg ikke har mulighet til å veie meg hver dag. Men tenker på det hele tiden og føler jeg har lagt på meg masse. Når jeg er hos andre som har vekt fremme veier jeg meg alltid og blir skuffet om jeg veier mer.

Tror jeg bare må innse at jeg er en kontrollfrik som må veie meg hver dag. Er livredd for å legge på meg de kiloene jeg har klart å bli kvitt ved hjelp av jogging.

Sist jeg veide meg veide jeg 2 kg mer og det er ikke greit.

Tips anyone? Burde jeg bare fortsette å ikke veie meg? Blir gal. Tenker ikke på annet.

Anonymous poster hash: 905bf...af2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, la vekta være. Prøv også å unngå vekta hos andre. Og hvis det ikke blir bedre burde du snakke med noen om det. Begynn gjerne hos fastlegen.

Anonymous poster hash: 08acd...d2b
Skrevet

Huff ja jeg burde vel kanskje det. Skulle ønske jeg bare klarte å la være å tenke på det. Hadde vært en lettelse. Bare vet ikke hvordan jeg skal gå fram.

Skrevet

Jeg ville tatt en tur til legen. Tror det kan være lurt å få hjelp så tidlig som mulig, kan fort eskale. Flott at du innser at det ikke er sunt. Lykke til:)

Anonymous poster hash: 6a84d...e57

Skrevet

Men hva kan legen gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...