am0r Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Hei. Har nå gått med ømme bryster i ca en uke. De har fått mange synlige vener og er også blitt større, så mye at bhen er ubehagelig å ha på sef. Sambo merker det også godt - på størrelsen altså.. Noen som har hatt det sånn? Kan dette være et tidlig tegn på graviditet? Evt. andre ting? Skal ikke ha mensen før om ca 2 uker. Vi prøver ikke, og jeg går på p-piller... Lurer fælt...
Salla Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Vonde bryst var de første virkelige symptomene hos meg i alle fall:-)
Alice Blade Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Jeg gikk på p piller før og da hadde jeg det slik når jeg hadde eggløsning (som er ca 2 uker før forventet mens hos meg). Jeg ville ikke ha bekymret meg før ca 2 dager etter forventet mens Kroppen er i forandring hele tiden og rare ting skjer, det er normalt Hvis du ikke får mensen når du skal ha det så får du ta en test Husk å ikke test for tidlig da dette kan gi feil utslag på testen. Test ca 1-2 dager etter forventet mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå