Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Mannen min og jeg var i Praha forrige helg. På hotellet jobbet det en ung resepsjonist. Han hjalp meg med å bestille spabehandling og fikk derfor tlf.nummeret mitt for å sikre bestillingen. I går fikk jeg tekstmelding av han der han spurte om vi kunne holde kontakten og om jeg var på fb. så han kunne legge meg til. Han er minst sju år yngre enn meg og jeg reiste sammen med mannen. Var ikke dette rart? Hva vil han meg? Anonymous poster hash: 86d5f...e66
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Han syns vel du var flott da Anonymous poster hash: afe71...725
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Kanskje han har et håp om å komme til Norge for å jobbe eller studere etterhvert og tenker at du kan hjelpe han med det? Eller så er du bare så flott at han ønsker deg i livet sitt Anonymous poster hash: 6f294...1eb
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Tipper også han syns du var pen og flott Anonymous poster hash: 81e4c...0ea
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 Stalker er vel å ta litt hardt i, med mindre han ikke tar et nei for et nei og fortsetter å kontakte deg. Han syns vel du var flott og tok en råsjanse på å kontakte deg, da Anonymous poster hash: dab01...daf
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #6 Skrevet 30. november 2014 Jeg opplevde det samme i Tyskland, men det var hotellet som ville holde kontakten m.t.p. fremtidige opphold. Det var en person som hadde ansvaret for det, tok kontakt osv. slik at det skulle virker personlig. Jeg reagerte og litt, med dette er visst vanligere og vanligere pga. sosiale media. Anonymous poster hash: 833fb...31b
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #7 Skrevet 30. november 2014 Skriv fint tilbake: "Takk for interessen! Jeg satte stor pris på den gode servicen du ga når vi var gjester hos dere. Jeg ønsker deg alt bra, men forbeholder FB til venner jeg omgåes." Da er du høflig, samtidig som du understreker at d var i (hans) jobbsammenheng dere møttes Stalker er han ikke i nærheten av å være! Anonymous poster hash: 980bf...6d7
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #8 Skrevet 30. november 2014 Han skrev i meldingen at han håpte det var mitt, og ikke mannens nummer, så det virket ikke for å være profesjonell interesse. Får vel bare ta det som et kompliment og ikke spekulere i hvorfor Anonymous poster hash: 86d5f...e66
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #9 Skrevet 30. november 2014 Har plenti av slike på facereva. Anonymous poster hash: 6696f...afb
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #10 Skrevet 30. november 2014 Har plenti av slike på facereva. Anonymous poster hash: 6696f...afb ? Anonymous poster hash: 86d5f...e66
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #11 Skrevet 30. november 2014 Jeg møtte en fin mann på toget som viste tydlig at han likte meg men han turde ikke komme bort å snakke med meg. Jeg er like sjenert så turde heller ikke ta kontakt med han. 2 uker senare så sender han meg melding på facebook å spør om jeg husker han igjen. Begynte virkelig å lure på hvordan han fant ut hva jeg het for vi sa jo ikke ett eneste ord til hverandre. Anonymous poster hash: 9aec3...abb
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #12 Skrevet 30. november 2014 Jeg møtte en fin mann på toget som viste tydlig at han likte meg men han turde ikke komme bort å snakke med meg.Jeg er like sjenert så turde heller ikke ta kontakt med han.2 uker senare så sender han meg melding på facebook å spør om jeg husker han igjen.Begynte virkelig å lure på hvordan han fant ut hva jeg het for vi sa jo ikke ett eneste ord til hverandre. Anonymous poster hash: 9aec3...abb Creepy! Eller kanskje han har sett deg før, eller siden, og vet hvor du jobber. Eller kjenner noen, som kjenner noen, som kjenner deg... Verden er ikke alltid så veldig stor Jeg hadde iallefall ville spurt hvordan han fant navnet ditt! Anonymous poster hash: 980bf...6d7
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #13 Skrevet 30. november 2014 Mannen min og jeg var i Praha forrige helg. På hotellet jobbet det en ung resepsjonist. Han hjalp meg med å bestille spabehandling og fikk derfor tlf.nummeret mitt for å sikre bestillingen. I går fikk jeg tekstmelding av han der han spurte om vi kunne holde kontakten og om jeg var på fb. så han kunne legge meg til. Han er minst sju år yngre enn meg og jeg reiste sammen med mannen. Var ikke dette rart? Hva vil han meg? Anonymous poster hash: 86d5f...e66 Han tenke fin mulighet til å komme seg til Norge :-) Anonymous poster hash: e41e8...b14
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #14 Skrevet 30. november 2014 En melding gjør ingen stalker. Det er jo tydelig at det er deg han vil ha kontakt med siden han skrev at han håpte det ikke var mannen din sin telefon. Avvis ham høflig. Hvis han ikke gir seg får du bli veldig tydelig. Men stalker er han langt unna å være. Jeg hadde en etter meg i 7 år, da snakker vi stalker... (ikke at det trenger å vare så lenge før man kaller noen det!) Når det kommer til stalking så håper jeg inderlig at det snart blir straffbart! Anonymous poster hash: 09e8c...fc8
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #15 Skrevet 30. november 2014 Ta det som et kompliment! Jeg opplevde at postmannen som leverte en pakketil meg på døren begynte å tekste meg. Holdt det gående i flere uker.. Anonymous poster hash: 07297...135
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå