mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #26 Skrevet 1. desember 2014 Ungene lærer ganske fort at noen ting må de gjøre selv om de ikke har lyst, hvis de ser at hverken de selv eller søsken kommer unna med "vil ikke". Hvilke konsekvenser får han og broren når de ikke vil gjøre det de skal? Anonymous poster hash: 13bf4...8bc Vil de ikke rydde rommet, vil de ikke ha skjermtiden ... Vil de ikke spise middag orker de ikke dessert heller.. Vanlige konsekvenser som andre unger har Men du må jo fortsatt kreve at rommet ryddes. Om ungene ikke er sultne er jo ikke det så farlig om de ikke spiser. Da får de gå sultne til neste måltid. Anonymous poster hash: 13bf4...8bc De må faktisk spise enten de vil eller ikke, storebror har nødt til å spise en tilmålt mengde mat pga medisiner. Og rommet skal ryddes men er ikke helt nazi på det.. De vil gjerne ha skjermtiden , en dag uten blir rommet ryddig igjen😊
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #27 Skrevet 1. desember 2014 Ungene lærer ganske fort at noen ting må de gjøre selv om de ikke har lyst, hvis de ser at hverken de selv eller søsken kommer unna med "vil ikke". Hvilke konsekvenser får han og broren når de ikke vil gjøre det de skal? Anonymous poster hash: 13bf4...8bc Vil de ikke rydde rommet, vil de ikke ha skjermtiden ... Vil de ikke spise middag orker de ikke dessert heller.. Vanlige konsekvenser som andre unger harOg hva tror du er vanlige konsekvenser "som alle andre har da"? Anonymous poster hash: 703a6...b38 Nå holder det! Mer du lurer på? Pm meg! Vanlig barneoppdragelse , eller vanlig folkeskikk som det også heter praktiseres Oki.... bare synes det er rart at du ikke kan nevne en eneste spesifikk konsekvens.... Anonymous poster hash: 703a6...b38
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #28 Skrevet 1. desember 2014 Ungene lærer ganske fort at noen ting må de gjøre selv om de ikke har lyst, hvis de ser at hverken de selv eller søsken kommer unna med "vil ikke". Hvilke konsekvenser får han og broren når de ikke vil gjøre det de skal? Anonymous poster hash: 13bf4...8bc Vil de ikke rydde rommet, vil de ikke ha skjermtiden ... Vil de ikke spise middag orker de ikke dessert heller.. Vanlige konsekvenser som andre unger harOg hva tror du er vanlige konsekvenser "som alle andre har da"? Anonymous poster hash: 703a6...b38 Nå holder det! Mer du lurer på? Pm meg! Vanlig barneoppdragelse , eller vanlig folkeskikk som det også heter praktiseres Oki.... bare synes det er rart at du ikke kan nevne en eneste spesifikk konsekvens.... Anonymous poster hash: 703a6...b38 Har da vitterlig beskrevet konsekvenser i denne tråden!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #29 Skrevet 1. desember 2014 Nå har det faktisk gått for langt her inne! Nå er det faktisk mobbing av denne brukeren. Gå å se barnet ditt i øynene og spør deg selv hva du ville følt om han/hun hadde blitt utsatt for dette på nettet. Nå må dere slutte! Ikke svar henne da om dere har henne i vrangstrupen. Anonymous poster hash: 0c26d...2f7
skinnfilla Skrevet 1. desember 2014 #30 Skrevet 1. desember 2014 Ungene lærer ganske fort at noen ting må de gjøre selv om de ikke har lyst, hvis de ser at hverken de selv eller søsken kommer unna med "vil ikke".Hvilke konsekvenser får han og broren når de ikke vil gjøre det de skal?Anonymous poster hash: 13bf4...8bc Vil de ikke rydde rommet, vil de ikke ha skjermtiden ... Vil de ikke spise middag orker de ikke dessert heller.. Vanlige konsekvenser som andre unger harOg hva tror du er vanlige konsekvenser "som alle andre har da"?Anonymous poster hash: 703a6...b38 Nå holder det! Mer du lurer på? Pm meg! Vanlig barneoppdragelse , eller vanlig folkeskikk som det også heter praktiseres Oki.... bare synes det er rart at du ikke kan nevne en eneste spesifikk konsekvens.... Anonymous poster hash: 703a6...b38 Men hva faen har krøpet opp ræva di ,da?Hun har da ingen som helst plikt til å oppgi sine oppdragelsesmetoder for deg! Det er helt patetisk og pinlig å se hvordan du holder på. Sånne som deg er ufattelig simple i mine øyne. Latterlig hele opplegget.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #31 Skrevet 1. desember 2014 Her er det ikke "jeg gidder ikke", men "jeg skal gjøre det likevel". Ikke veldig moro det heller. På bergensk høres det veldig sjarmerende. Not! Anonymous poster hash: c7c27...c6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå