Gå til innhold

Villa Paprika og Glade hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt alle påstandene om plagiat og.. Men tøfler under juletreet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse trådene er bare for å generere klikk på de to ubetydelige bloggene.

Gidder ikke.

Anonymous poster hash: 27e58...c8c

Skrevet

Disse trådene er bare for å generere klikk på de to ubetydelige bloggene.

Gidder ikke.

Anonymous poster hash: 27e58...c8c

På ingen måte. Eller det vil si, jeg har klikket meg inn på de to bloggene som resultat av alle trådene. Stilen er absolutt ikke meg, så har egentlig ingen interesse utover stalkerhistorien;)

Skrevet

Hahaha, glade hjem har til og med akkurat de samme tøflene som villa paprika under juletreet! Hun skal liksom kopiere alt også da! :P

Anonymous poster hash: 1830b...746
Skrevet

Hva er nettadressen til glade hjem? Får bare opp at bloggen er slettet når jeg går inn på gladehjem.blogg.no

Anonymous poster hash: 8b1c9...435
Skrevet

Hva er nettadressen til glade hjem? Får bare opp at bloggen er slettet når jeg går inn på gladehjem.blogg.no

Anonymous poster hash: 8b1c9...435

wordpress.com

Anonymous poster hash: 9cb7f...358

Skrevet

Villa Paprika: Nå spiller jeg julemusikk, synger meg helt hes og koser meg med julestæsjing! Det blir SÅ fint her, jeg er så glad for at jeg føler jeg får det slik jeg ønsket! Jeg har idag gått til innkjøp av juletre lys som er helt geniale, litt stæsj fra butikken min, MASSE blomster , julekuler, rett og slett masse fint! Her blir det brun, beige, grønn og hvit jul! Det er så fint til møblene våre og for meg som ikke er glad i rødt! Der er mamma best. hihi ...... Det lukter jul i huset og jeg har helt utrolig, men sant - julestemning! Nå kan jeg nyte hele juletiden fra første til siste dag <3 GladeHjem: Nå begynner det å bli slik som jeg ønsker det her hjemme, det blir så fint her eller det ER å har blitt mere hjemme koseligere her nå, Denne helgen har jeg bare koset meg med julestæsjing. Idag har jeg også begynt på adventskalenderen til Amalie, den skal dere få se i morgen. I år så blir det ikke den røde julen her, hvertfall ikke på stuen – da går det mest i fargene sølv, beige, brun, hvit og det grønne. Jeg er ikke så fult glad i det røde, og da passer de andre fargene mere inn i hjemmet og møblene våre. Jeg har kommet masse i julestemning allerede, utrolig men sant. Nå er det bare og nyte resten av juletiden fra første til siste dag, for i morgen starter det allerede.

Anonymous poster hash: beae5...e91

Skrevet

Dere som sier gladehjem ikke godkjenner eller svarer på kommentarer om plagiat, hvorfor kommenterer dere ikke på facebook-siden hennes isteden? Der får hun vel ikke mulighet til å godkjenne/ikke godkjenne?

https://www.facebook.com/www.gladehjem.blogg.no

Anonymous poster hash: bca18...e62
Skrevet

Dere som sier gladehjem ikke godkjenner eller svarer på kommentarer om plagiat, hvorfor kommenterer dere ikke på facebook-siden hennes isteden? Der får hun vel ikke mulighet til å godkjenne/ikke godkjenne?

Da må de jo vise hvem de er .............

Anonymous poster hash: aa750...452

Skrevet

Da må de jo vise hvem de er .............

Anonymous poster hash: aa750...452

Tør vel ikke det.

• 2 uker senere...
Skrevet

Herlighet, jeg hadde aldri klikket meg inn på disse bloggene hadde det ikke vært for dette. Det irriterer meg, samtidig som jeg bare må se det... :fnise:  :fnise:  :fnise:

Anonymous poster hash: 5e0ea...bda
Skrevet

Elsker hvordan Gladehjem lager sine egne fraser;

"Vi fikk oss også en gåtur som var utrolig godt, har ikke vært ute på 2 dager, så frisk luft var alt for omega idag, frisk og godt".

😂😂😂😂 kan ikke noe for det. Men syns det er hysterisk at bloggere har så dårlige kunnskaper om skriving.

Anonymous poster hash: b5733...419

Skrevet

... , så frisk luft var alt for omega idag, ...

Alt for omega?! Ha, jeg ler meg i hjel!

Anonymous poster hash: 14b60...dbb

Skrevet

... , så frisk luft var alt for omega idag, ...

Hahaha! Nå lo jeg så leppa sprakk! :skratte:  :unsure:

Skrevet

... , så frisk luft var alt for omega idag, ...

Hahaha! Nå lo jeg så leppa sprakk! :skratte::unsure:

Fniiiis. Bloggere er en egen rase. Så enkle og de skjønner det ikke sjæl engang.

Anonymous poster hash: 9f72c...4ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...