Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #51 Skrevet 1. desember 2014 Rundt 1300 kr. Ble mer enn jeg hadde planlagt. Men har kjøpt bruksting som hun trenger i hverdagen. Gaven som ligger på 24 des kostet 300 kr så den dro opp. Men den blir regnet som en av julegavene. Anonymous poster hash: 1a819...08a
Gjest Turid87 Skrevet 1. desember 2014 #52 Skrevet 1. desember 2014 Har brukt ca 1300,- til min på 17 mnd. Valgte å putte noen større leker her og der, så får hun ikke gave fra oss på julaften. Den dagen er det nok av andre gaver å konsentrere seg om. Hun synes det er kjempestas, herlig å se gleden da hun åpnet i dag og hun fikset det helt selv.
Chl85 Skrevet 1. desember 2014 #53 Skrevet 1. desember 2014 Tja 200 kr ca? Pakkekalender i år, men neste år blir det nok sjokoladekalender Tenkt å variere litt jeg da
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #54 Skrevet 1. desember 2014 15 kr på storebror sin sjokokalender og 47.50kr på lillesøster sin melkefrie sjokokalender! De ble suuuuuuperglad Anonymous poster hash: 3c1aa...dfa
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #55 Skrevet 1. desember 2014 Har en toåring, jente. I år gjorde vi det veeeeldig enkelt for oss selv. Beg er gravid og ganske sliten, mannen jobber mye og vi ser ikke helt vitsen ennå med en veldig avansert og dyr adventskalender til vår toåring. Vi kjøpte en Playmo-adventskalender til henne som vi så åpnet og la leken fra kjøpekalenderen oppi lommene på kalenderen vår hjemme. Den har lommer for hver dag. Kalenderen kjøpte vi på lekebutikken der svigerinnen min jobbet og hun ga oss "familierabatt". Tror vi betalte 170kr for hele kalenderen eller noe sånt. Jenta vår fikk en Playmo-mann i første luke idag og hun var så henrykt av glede at han fikk både være med på kveldsbadet og oppi sengen når hun skulle sove. En knallsuksess med andre ord!!!😊👍 Mulig jeg legger oppi en liten sjokoladebit på fredager og lørdager også. Noe mer avansert enn det blir det ikke i år😉 Anonymous poster hash: be858...eea
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #56 Skrevet 2. desember 2014 10 kr + 10 kr + 169 kr (ser av andre svar at jeg betalte 20 kr mer for Lego City-kalenderen enn jeg hadde trengt, hehe). Vi prioriterer helst å legge pengene i julegavene i stedet. Har huset fullt av billig småræl fra før av, trenger ikke mer akkurat nå. Anonymous poster hash: 4d43b...4ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå