Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Har dere det i barnehagen/skolen? Jeg er helt elendig på å sjekke der, savner de gode gammeldagse lappene. Neida, er ikke gammel, er 25 år, men syns fortsatt det er tungvint, ikke skjønner jeg opp ned på siden heller Går ofte glipp av info fordi jeg ikke husker å sjekke, planleggingsdager osv får jeg stort sett med meg dagen før Hva syns dere om fronter? Anonymous poster hash: 12ac8...c09
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Genialt. Bruker bare appen Anonymous poster hash: 03d93...d00
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Skolen vår bruker Fronter, men jeg synes den er helt ubrukelig! Ofte feilmeldinger, kronglete innlogging. Fatter ikke at det ikke er en mer brukervennlig løsning! Anonymous poster hash: 180b4...011
Superdolly Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Brukte lang tid på å lære meg det, men nå syns jeg det er veldig greit. Vi har tilgang til all info selv om barnet har vært sykt. Før i tiden, da alt kom på lapper, fikk vi ikke lappene hvis ungene var hjemme og kunne derfor gå glipp av noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå