Gå til innhold

Fronter som infoplattform!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere det i barnehagen/skolen?

Jeg er helt elendig på å sjekke der, savner de gode gammeldagse lappene.

Neida, er ikke gammel, er 25 år, men syns fortsatt det er tungvint, ikke skjønner jeg opp ned på siden heller :P

Går ofte glipp av info fordi jeg ikke husker å sjekke, planleggingsdager osv får jeg stort sett med meg dagen før :P

 

Hva syns dere om fronter?

 

Anonymous poster hash: 12ac8...c09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Genialt. Bruker bare appen

 

Anonymous poster hash: 03d93...d00

Skrevet

Skolen vår bruker Fronter, men jeg synes den er helt ubrukelig! Ofte feilmeldinger, kronglete innlogging. Fatter ikke at det ikke er en mer brukervennlig løsning!

 

Anonymous poster hash: 180b4...011

Skrevet

Brukte lang tid på å lære meg det, men nå syns jeg det er veldig greit. Vi har tilgang til all info selv om barnet har vært sykt. Før i tiden, da alt kom på lapper, fikk vi ikke lappene hvis ungene var hjemme og kunne derfor gå glipp av noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...