Gjest Fru Banderas Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Men det er et lydløst brak. Hva har skjedd siden sist? (-som vel var i mai eller noe?) Er jeg fortsatt blant de kule?
bIomstre Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Alltid! Men det er uvanlig stille her er jeg redd... Kafeen har flyttet inn på pluss forumet. Jeg er jo så treig at jeg er fortsatt her da.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 Hei på deg, så koselig å se deg! Send meg pm om du vil ha et julekort i år!
Light of my life Skrevet 30. november 2014 #6 Skrevet 30. november 2014 Hei og hopp Er kun sporadisk kafe-gjest i disse dager. 2 barnslivet er hektisk
weihnachtmarkblomstre Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Pluss forumet?? http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144117452-velkommen-til-forum-pluss/ Det man på betale for.
ms.Pond Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Velkommen tilbake! Som blomstre sier, det er stille her. Dupper bare såvidt innom selv innimellom, bekkenløsning og nesten-sengetvang skulle en tro ga tiden til å dibbe av hjertens lyst, men av en eller annen merkelig grunn går dagen forbi i rekordfart.
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. desember 2014 #9 Skrevet 1. desember 2014 Vi er flere som lusker rundt her, men som de andre sier. Det er heller rolig.
mandel i grøten Skrevet 2. desember 2014 #10 Skrevet 2. desember 2014 Rolig her....desto mer hektisk hjemme. Full oppussing(hvem ga meg den ideen nå rett før jul???) I dag fikk jeg beskjed om at de vi skulle på tur med i nyttårshelgen måtte avlyse, og min første tanke var ren og skjær jubel! Da blir det deilig roligjul! På hytta! Så da kan jeg la galskapen være igjen i byen. Støv og vegger uten tapet, fliser uten fuger og hei hvor det går. Jeg drar!
Gjest Fru Banderas Skrevet 7. desember 2014 #11 Skrevet 7. desember 2014 Men hva om vi rett og slett tar oss sammen, og lager liv her igjen?
Gjest Fru Banderas Skrevet 7. desember 2014 #12 Skrevet 7. desember 2014 Jeg kan flashe puppa om nødvendig.
amandine Skrevet 8. desember 2014 #14 Skrevet 8. desember 2014 God plan, patetica! Hvis jeg skal la puppene være i friluft blir jeg litt redd så det er fint om du tar deg av den biten!
Musemorbr / Skrevet 10. desember 2014 #15 Skrevet 10. desember 2014 Det er sørgelig med splittet forum. Tenker det er hyggelig på plussiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå