Gå til innhold

Julegrantenning etter omgangssyke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halve familien kastet opp i går. I dag er alle så og si friske, litt feber på minsten men god allmenntilstand. Vet han måtte vært hjemme hvis det hadde vært barnehage i dag, men kan vi møte opp på julegrantenning?

Han kan fint være ute en liten stund, men tenker på smitte og om folk vil reagere på det.

Anonymous poster hash: d7611...0dc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI!! Bli hjemme!

Anonymous poster hash: 3ecae...a8f

Skrevet

Nei!

Anonymous poster hash: 2a89b...808

Skrevet

Stå alene på lang avstand og se på, men beveg dere på ingen måte inn i folkemengden.

At dere føler dere fine blir fort til at de andre føler seg ræva om kort tid.

Skrevet

Bli hjemme!!

D er akkurat på denne måten epidemiene starter!

Anonymous poster hash: efe70...68a

Skrevet

Hold dere hjemme.

Anonymous poster hash: b1dfc...23a
Skrevet

Nei!! Blir så forbanna på folk som stiller på sånnt+bursdager ol! Hold dere i hus!

Skrevet

Nei! Hold dere hjemme, og ta hensyn til andre mennesker!

Anonymous poster hash: 601fb...e81

Skrevet

Bare å dra! Det er utendørs også. Folk er så hysteriske! !!

Anonymous poster hash: bd9c1...346

Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg hadde tatt en tur ut for å se på julegran tenning.

Skrevet

Takk for svar, men det var bare et spørsmål altså, ingen grunn til å hisse seg opp.

Men da blir vi hjemme og finner på noe annet koselig i stedet. :)

HI

Skrevet

Takk for svar, men det var bare et spørsmål altså, ingen grunn til å hisse seg opp.

HI

kjære HI. Dere kan fint dra å se på julegrantenningen. Stå litt utenfor folkemengden da hvis det er bedre. Herre fred. Dere er utendørs også.

Jeg hadde reist. Det betyr ikke det samme som jeg hadde sendt barna i bhg om det var hverdag i dag.

Skrevet

HI

kjære HI. Dere kan fint dra å se på julegrantenningen. Stå litt utenfor folkemengden da hvis det er bedre. Herre fred. Dere er utendørs også.

Jeg hadde reist. Det betyr ikke det samme som jeg hadde sendt barna i bhg om det var hverdag i dag.

Takk for svar, men minstemann vil nok ikke godta å ikke gå bort til nissen for å få godtepose hvis vi først drar dit, og da står jo alle barna tett oppi hverandre. Er nok best vi blir hjemme. :)

Gjest Julia1984
Skrevet

HI

Takk for svar, men minstemann vil nok ikke godta å ikke gå bort til nissen for å få godtepose hvis vi først drar dit, og da står jo alle barna tett oppi hverandre. Er nok best vi blir hjemme. :)

Men gå nå bort til nissen for å hente en gave, så drar dere hjem. Dere er utendørs og uansett. Smitte er overalt. Kis dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...