Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Trenger litt innspill her.....har en venninne jeg ble kjent med på ferie i sommer . Vi har bare skrevet litt til hverandre via snap og Facebook. Vi bor på hver vår kant av landet og har barn begge to. Vi har nå avtalt å besøke hverandre uten barna. Blir som en husmor ferie og vi skal bare kose oss. Nå til det jeg blir litt usikker på... Hun meldte meg i går og fortalte at hun har eb venninne på besøk som også vil være med og hun spør om det er greit. Jeg tenker da mange ting....blir jeg bare et hotell for de som kommer og vil oppleve landsdelen? Blir det mer en venninne tur for dem som allerede kjenner hverandre? Jeg kjenner jo ikke venninna mi så godt og selvsagt ikke hun andre som kommer. Blir jeg 5 hjulpet på vogna?😯 På en annen side så er jo sikkert denne vennen veldig trivelig og dette kan bli kjempe koselig. 😊 Jeg personlig ville ikke spurt om å ta med meg noen fremmede på en sånn type reise. Hva ville du gjort? ☺ Anonymous poster hash: 6a738...234
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Jeg syns det var rart. Vet ikke helt hvordan jeg hadde formidlet det, men jeg hadde syns det var rart ja. Anonymous poster hash: ede63...0fe
oslofrk Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Jeg hadde svart rett ut: Jeg gleder meg til du kommer og til å bli bedre kjent. Kan venninnen din heller være med en annen gang? Mye bedre å være ærlig enn å få en kjip helg! Lykke til!
*Miss Marple* Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Hun skal besøke deg? Da syns jeg det var veldig rart å be om å ta med en fremmed i tillegg. Spesielt siden dere to heller ikke kjenner hverandre så godt. Jeg er skikkelig konfliktsky og hadde nok gruet for å si noe rett ut, men her tror jeg det er på sin plass å være helt klar.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 Var litt usikker om jeg var "vanskelig " som reagerte negativt med en gang så takk for hjelpa til å oppklare dette må nok si ifra og håpe på at hun forstår. Hi Anonymous poster hash: 6a738...234
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #6 Skrevet 30. november 2014 Hater å få sånne spørsmål, det er så vanskelig å si nei. "Er det greit at hun blir med?" Da MÅ man liksom si ja :-/ Men i ditt tilfelle synes jeg det er litt mer ekstremt, så synes du bør si at hun andre kanskje kan bli med neste gang heller. Men spesielt av venninna di å stille deg til veggs på den måten Anonymous poster hash: 3a791...59a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå