Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Noen som har erfaring? Blir mini for liten? Skal brukes av både barn og voksne. Anonymous poster hash: 56e45...fac
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Vi har begge deler og alle i husstanden foretrekker minien. Anonymous poster hash: 44537...a6c
shari_z Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Jeg har mini og er kjempefornøyd! Ønsket i utgangspunktet vanlig, men denne var på salg, så mannen kjøpte den. Litt irritert først, men nå ville jeg aldri hatt vanlig størrelse. Tar den med meg på ferier, bruker den hver dag hjemme, lett å ha med på sykehus da jeg fødte. Ja, mini passer meg best og er den jeg anbefaler når venner eller familie spør hva de skal kjøpe.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Vi har vanlig, og er veldig glade for det Jeg synes minien har litt liten skjerm. Anonymous poster hash: 0ca89...363
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 Vi har vanlig og er fornøyd med det, minien nr litt liten. Anonymous poster hash: b2552...51c
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #6 Skrevet 30. november 2014 Har både vanlig og mini. Mini blir nesten ikke brukt. Anonymous poster hash: be84e...5b5
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #7 Skrevet 30. november 2014 Har begge. Mini blir brukt bare når den andre er tom for strøm. Syns skjermen er for liten. Anonymous poster hash: dc8a7...3c6
overlord Skrevet 30. november 2014 #8 Skrevet 30. november 2014 Vanlig, mini er jo ikke stort større enn en telefon.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #9 Skrevet 30. november 2014 En viktig ting mange glemmer, ipad mini har svakere prosessor og er tregere. Barna her i huset spiller mye og de sier, det er helt uaktuelt med mini, den blir for liten og for treg til krevende spill. Anonymous poster hash: e50f1...6f1
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #10 Skrevet 30. november 2014 iPad Mini med retina er kraftig og har en bra prosessor. Jeg bruker kun iPad mini, har pakket bort iMacen min for månedsvis siden. Kan gjøre alt med iPad Mini'en. Skjermen er stor nok og har høy oppløsning (igjen, viktig å velge retina-modellen!) Dere trenger ikke velge den aller nyeste for det eneste den har som ikke den fra i fjor har er fingeravtrykkleser, og det er ikke verdt de tusen kronene Så velg fjorårets iPad Mini med retina Anonymous poster hash: f4586...21e
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #11 Skrevet 30. november 2014 Vi har vanlig og ingen av oss ville hatt mindre. Jeg har og to av ungene har hver sin. Det brukes til mest dpill hos hun ene. Hun andre bruker den til skolearbeid og se på tv. Jeg bruker den mest til tv, lese aviser, mail og netflix. Bruker den også til å skrive ut bilder og slike ting, når jeg sitter og venter på ungene skal bli ferdige med sine aktiviteter kan jeg sitte andre steder og skrive ut bilder hjemme. Vi har to tv'3er i hus, men kun ett tv med kanaler på. Vi har tv overalt så vi kan koble oss opp på hva vi vil. I kjellerstua har vi kabel fra ipad til tv, slik at vi kan se tvkanaler der om vi ønsker. Ungene bruker dette mest. Veldig greit med tv på ipad, for med fire unger i ulike aldere kan det blir krangel om hva som skal være på tv. Nå kan de se på ulike ting uten å måtte krangle om tv. Med fjortiser i hus så er det mer aktuelt enn når de var mindre. Og jeg kan ta med iåad overalt. På vaskerommet er det genialt å ha den med. Brette klær mens jeg har en serie som snurrer i bakgrunnen. Mindre skjerm så hadde det ikke blitt så greit. Anonymous poster hash: 25967...149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå