Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Har en god venn. Han vil ikke forhold på lenge. Fortalte at en gammel nabo ville bli med han, men han ville ikke. Dette er under en uke siden... Nå dater de. Er så forelska i denne mannen. ..søren og:( Anonymous poster hash: 54422...acf
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Huff da Anonymous poster hash: 37d32...322
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Tankene gjør meg gal, får ikke sove. Hvor forelsket kan han være når det er under en uke siden vi hadde sex? Og avtalte vin kveld om to uker? Eller går han inn i forhold uten den store forelskelsen? Blir sprø..... Og vi jobber sammen. Hi Anonymous poster hash: 54422...acf
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Tankene gjør meg gal, får ikke sove. Hvor forelsket kan han være når det er under en uke siden vi hadde sex? Og avtalte vin kveld om to uker? Eller går han inn i forhold uten den store forelskelsen? Blir sprø..... Og vi jobber sammen. Hi Anonymous poster hash: 54422...acf Han er ikke forelsket. Man forelsker seg ikke på under 1 uke Anonymous poster hash: 98bba...9fb
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 Hvorfor gå inn i forhold da? Anonymous poster hash: 54422...acf
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #6 Skrevet 30. november 2014 Hvorfor gå inn i forhold da? Anonymous poster hash: 54422...acf De dater sier du jo...? Det er ikke et forhold. Virker som om du er litt masete og selvsentrert, du bestemmer ikke hvem han skal date! Det eneste du kan bestemme er at han ikke lenger får ha sex med deg.. Anonymous poster hash: d9d58...581
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #7 Skrevet 30. november 2014 Skjønte ingenting av hovedinnlegget. Trodde du prøvde å spleise dem, men han ville ikke... Anonymous poster hash: f5723...4b2
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 30. november 2014 #9 Skrevet 30. november 2014 Han vil.ikke ha noe forhold, derfor feier han iver og dater flere. Hvis han har vært tydelig ang dette med deg fra dag en, så har han sitt på det rene. Du har fått sterkere følelser enn han har. Kjipt, men sånn er det. Jeg har lært meg fra ung alder at jeg aldri kunne involvere meg i et annet menneske hvis det ikke var mulighet for sterke følelser og forhold fra begge sider. One night stands eller flere om.gangen funker ikke for meg, for jeg blir forelsket og legger mye av meg selv i de menneskene jeg involverer meg i. Du må prøve å komme over ham og finne en mann som vil ha et forhold.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #10 Skrevet 30. november 2014 Det er ikke så sikkert han ikke vil ha forhold, det som er sikkert er at han ikke vil ha deg som sin partner. Siden du har sterke følelser for han gjør de deg selv en kjempetjeneste om du bare glemmer han i den grad du kan, forhold deg til han profesjonelt i jobben og ignorer mannen ellers. Ikke ha kontakt privat (ei heller sjekke hans fb side osv.) slik at følelsene dine får en sjanse å dø ut. Vanskelig til å begynne med men blir enklere etterhvert. Anonymous poster hash: a04e7...46c
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #11 Skrevet 30. november 2014 Jeg lå med en som viste seg at var forlovet. Menn sier mye rart Heldigvis hadde jeg ikke følelser for han, men han sa han var singel Anonymous poster hash: d8a15...3f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå