Gå til innhold

Hvordan møtte du mannen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror aldri jeg vil finne den rette..eller har funnet han fikk han en liten stund før han fant en annen.

Må over han og videre, ikke så lett når vi jobber på samme sted.

 

 

Anonymous poster hash: 5ed31...7c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innflytningsfest hos felles kjente



Anonymous poster hash: a254c...9d9
Skrevet

Traff han gjennom nettdatingsiden, Møteplassen. :)

 

Anonymous poster hash: 22f63...954

Skrevet

Felles venner

 

Anonymous poster hash: 230a1...f62

Skrevet

Forsvaret 😍

 

Anonymous poster hash: eda49...5a7

Skrevet

På byen:-)

 

Anonymous poster hash: 59c65...af2

Skrevet

På jobb :)



Anonymous poster hash: 50b68...78d
Skrevet

På barneskolen. Vi ble sammen første året på ungdomsskolen og vi er fortsatt sammen nå 15 år senere :-) :-)

 

Anonymous poster hash: 7bb9f...e32

Skrevet

Tok samme buss på vei til jobben på morgenen.

 

Anonymous poster hash: a2809...fa7

Skrevet

På jobb, ulike avdelinger i samme firma.  



Anonymous poster hash: 62a58...038
Skrevet

Mann nr 1; på byen som 18 åring. Varte i ni år

 

Mann nr 2; på nettet,

 

Anonymous poster hash: f717a...d3d

Skrevet

På Blindern. Jeg gikk siste året på videregående og hadde vært innom min far som var professor på Blindern. Han var student der.

Er 15 år siden og vi er fortsatt sammen.



Anonymous poster hash: 949f3...fd1
Skrevet

Alle 3 på jobben🙈😱

 

Styr unna mange på arbeidsplassen er mitt tips!

 

 

 

Anonymous poster hash: 2e5ac...349

Skrevet

Traff min på jobben. Første gang på et kurs, hvor jeg synes han var dødskjekk - men tenkte ikke noe videre over det (jobbet i et relativt stort firma, med mange hundre ansatte, tenkte at sjansen for å se han igjen var ganske liten). Men så begynte han jammen i en lederstilling på min arbeidsplass bare et par måneder senere, og jammen likte ikke han meg litt også! ;) 



Anonymous poster hash: b5f05...c12
Skrevet

Møtte mannen min via Kvinneguiden. På et treff :)

 

Anonymous poster hash: e2a98...9de

Skrevet

På Møteplassen. Gift og 2 barn. Traff hverandre i virkeligheten for 6 år siden 2. juledag.

 

Anonymous poster hash: f5a6a...4ac

Skrevet

På en hyttetur med en felles venn.

Skrevet

Videregående.

 

Anonymous poster hash: a1a78...824

Skrevet

På samme hotel når jeg reiste til Kreta. Vi var naboer. Og etter 6 år sammen har vi 2 barn og gif i 4 år.

Skrevet

På fest for felles venner. Vi hadde den samme humoren og lo oss skakke hele kvelden. Noen mndr senere, etter mange meldinger og tlfsamtaler dro vi på date, og jeg fikk mitt første kyss idet han fulgte meg til døren. Helt perfekt!

 

Nå har vi en liten pjokk på straks året, hund og hus med gjeld ;)

 

Mitt tips, ta det rolig i starten, la forelsken vare lenge og vent med å bli et par, da blir man skikkelig kjent før man låser seg sammen.

 

Anonymous poster hash: 50592...7dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...