Gå til innhold

Huff for en lei bursdag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt 5 årsbursdag for jenta mi idag... Inviterte jentene fra bhg og var sikker på at dette skulle bli en bra dag... Vel, jenta mi starta dagen med å være sur og det ble ikke bedre.. Under selskapet var hun sur og umulig, tulla seg når resten av jentene fra bhg satt fint rundt bordet og spiste... Ville ikke leke med de, bare se på gavene hun hadde fått.. Og hun ble sint om noen ville leke med de..

Dette er IKKE jenta jeg kjenner og skjønner ikke helt hva som skjedde idag.. Fikk en følelse av at jenta mi var "utskuddet" som ingen ville leke med og har en vond følelse i meg. Syns det er trist at jenta mi hadde eenslik bursdag, der hun har brutt ut i gråt hvertfall 5 ganger... hun sa hele tiden at hun ville at barna skulle dra :(:(

Hun som har gleder seg sånn også ble dagen slik..

Noen opplevd dette før?

Anonymous poster hash: 86378...72d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja...ikke helt sånn som du beskriver det, men har med begge jentene mine opplevd at selskapet ikke helt sto til forventningene...

Så, det kan jo være noe slikt som ligger bak?

Anonymous poster hash: 38c31...a48
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Hun hadde gledet seg sånn, sier du.  Så da er det jo langt fra sikkert at hun er noe "utskudd" egentlig, men det er klar at om hun oppfører seg sånn i selskapet så lager hun seg selv til et utskudd.  5 åringer er ikke store nok til å takle eller forstå sånne ting, de synes sikkert bare at hun var rar og prøvde å finne på noe å gjøre uten henne.  

Kanskje hun rett og slett hadde gledet seg for mye, så ble alt litt overveldende? 

Skrevet

Kan det være at hun hadde veldig høye forventinger og at hun kanskje allerede var slite pga spenningen rundt bursdagen?

Bursdag er veldig stort i den alderen, og noen små kan reagere på denne måte .

Skrevet

Tror ikke at dette er uvanlig.. Jeg harvært i to 4årsbursdager dette året hvor bursdagsbarnet har vært sur og vanskelig i en lengere perioden av bursdagen. Tror kanskje det har noe med det som andre nevner her.. At forventningen topper seg og så velter det over på en måte.

Anonymous poster hash: da1c4...1f4

Skrevet

Kanskje følte hun at det ble for mye fokus på alle de andre jentene?

Er hun litt misunnelig?

Eller ble det rett og slett for mye for henne?

Jeg hadde tatt en liten prat imorgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...