Gå til innhold

Mamma'n til Nurke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun virker overflatisk og litt for glad i bobler, men jeg trur hun egentlig er en knakenes kjekk og snill dame.

Anonymous poster hash: 65292...5b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Takk for at du delte.

Anonymous poster hash: 5d75b...090

Skrevet

?

Du og jeg og vinen :D

Anonymous poster hash: 96efc...b9a

Skrevet

Dette er kvelden for vurderinger av andre brukere skjønner jeg. Foreslår en egen tråd eller aller helst pm'er for virksomheten fremover.

Skrevet

Dette er kvelden for vurderinger av andre brukere skjønner jeg. Foreslår en egen tråd eller aller helst pm'er for virksomheten fremover.

Åneidadu, her kommer din vurdering; Iiik, du er kunstinteressert! Skal vi dra til Nederland sammen og se på kunst? Jeg er sjenert, men ok etter litt vin :)

Skrevet

Åneidadu, her kommer din vurdering; Iiik, du er kunstinteressert! Skal vi dra til Nederland sammen og se på kunst? Jeg er sjenert, men ok etter litt vin :)Anonymous poster hash: 96efc...b9a

Takk for vurderingen! Generelle vurderinger på grunnlag av lite informasjon treffer sjelden :)

Skrevet

Vi skjønner alle at du har skrevet dette selv. Neste gang bør du forsøke å skrive på en måte som ikke avslører deg helt. Det samme gjelder i disse fredagsnick-trådene hvor du er desperat etter å se om noen skriver deg.

Anonymous poster hash: 472b3...42c

Skrevet

Åneidadu, her kommer din vurdering; Iiik, du er kunstinteressert! Skal vi dra til Nederland sammen og se på kunst? Jeg er sjenert, men ok etter litt vin :)Anonymous poster hash: 96efc...b9a
Takk for vurderingen! Generelle vurderinger på grunnlag av lite informasjon treffer sjelden :)

Litt på siden; hvis man prøver å skrive Åneidadu vil iphonen rette det til penisfutteral! Wtf?!

Skrevet

Litt på siden; hvis man prøver å skrive Åneidadu vil iphonen rette det til penisfutteral! Wtf?!Anonymous poster hash: 96efc...b9a

Autokorrekt med Tourette syndrom :D Greit å lese korrektur før man publiserer i hvert fall.

Skrevet

Vi skjønner alle at du har skrevet dette selv. Neste gang bør du forsøke å skrive på en måte som ikke avslører deg helt. Det samme gjelder i disse fredagsnick-trådene hvor du er desperat etter å se om noen skriver deg.

Anonymous poster hash: 472b3...42c

Men helledussen da! Er det ingen som lager tråd om deg?

Anonymous poster hash: 855b6...31a

Skrevet

Litt på siden; hvis man prøver å skrive Åneidadu vil iphonen rette det til penisfutteral! Wtf?!Anonymous poster hash: 96efc...b9a

Autokorrekt med Tourette syndrom :D Greit å lese korrektur før man publiserer i hvert fall.

Åneidadu.... Hmmmm, måtte teste dette. 😄 Skjedde ikke på min telefon. 😱

Har lest en plass at disse telefonene er så smart at de lærer seg skrivemåten vår. 😱Grisejente!!! 😂😂😂

Anonymous poster hash: 3d763...f65

Skrevet

Åneidadu funker ukorrigert hos meg også gitt!

Skrevet

For det var jo ingen som skjønte at Mamman til nullet har skrevet dette selv. Patetisk.

Anonymous poster hash: 020a5...c00

Skrevet

Penisfutteral her også, måtte bare prøve...

Anonymous poster hash: 6c49f...73c

Skrevet

Åneidadu (ingen dirty talk hos meg😊)

Dirty talk ble derimot "dritt tall" 😂😂😂

Anonymous poster hash: b65e7...5e0

Skrevet

Åneby du :D

Anonymous poster hash: cd018...105

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...