Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Er det noen som noen gang har fått Jackpot i daily booster wheel? Er så nysgjerrig på hva det er, men tror det er LURERI! (Vin og candy crush - elendig combo) Anonymous poster hash: d287f...30d
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Haha, nei det har jeg aldri. Står at det skal være 3x alt godteriet mener jeg å huske. Jeg har runda spillet og vennter på at flere brett åpner seg, så jeg har trykket på det hjulet en del ganger for å si det sånn... Anonymous poster hash: 5deb7...fbd
ærlig talt Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Har fått det en gang, og mener å huske at det er en av hver av boosterne. Vin og Candy Crush er fin combo Lykke til!
*Nøtta* Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Jeg har. Du får da en av hver booster- mener jeg å huske.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 Du som har rundet spillet: hvilket nivå er det siste per i dag? Anonymous poster hash: 0b859...ffb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå