Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Er det vanlig/normalt med ryggsmerter når man er gravid 18 uker? Hvis jeg står f.eks på kjøkkenet, tar oppvasken eller lager middag da blir veldig ille. Da må jeg sette meg ned. Av og til litt vondt i rompe ballene. Også lurer jeg på en annen ting selv om at jeg synes det er litt flaut.... Det lukter ikke så veldig bra nedentil, verken når jeg tisser, eller bare drar av meg trusen så er det ett lukt som jeg synes er ille. Også etter samleie.. utfloden lukter også ikke..... Hva kan det være? Anonymous poster hash: 5b886...d51
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Er det vanlig/normalt med ryggsmerter når man er gravid 18 uker? Hvis jeg står f.eks på kjøkkenet, tar oppvasken eller lager middag da blir veldig ille. Da må jeg sette meg ned. Av og til litt vondt i rompe ballene. Også lurer jeg på en annen ting selv om at jeg synes det er litt flaut.... Det lukter ikke så veldig bra nedentil, verken når jeg tisser, eller bare drar av meg trusen så er det ett lukt som jeg synes er ille. Også etter samleie.. utfloden lukter også ikke..... Hva kan det være? Anonymous poster hash: 5b886...d51 Utfloden lukter også ille skulle det stå*** Anonymous poster hash: 5b886...d51
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Helt vanlig med rygg- og magesmerter. Lukten kan være sopp eller bakteriell vaginose så ville prøvd en soppkur Anonymous poster hash: c1011...553
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Helt vanlig med rygg- og magesmerter. Lukten kan være sopp eller bakteriell vaginose så ville prøvd en soppkur Anonymous poster hash: c1011...553 Flott å vite at det er vanlig med rygg smerter... Men det med lukta, kan det være urinveisinfeksjoner? Lukter det da ille også? er det farlig om man har det? Anonymous poster hash: 5b886...d51
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 Er det vanlig/normalt med ryggsmerter når man er gravid 18 uker? Hvis jeg står f.eks på kjøkkenet, tar oppvasken eller lager middag da blir veldig ille. Da må jeg sette meg ned. Av og til litt vondt i rompe ballene. Også lurer jeg på en annen ting selv om at jeg synes det er litt flaut.... Det lukter ikke så veldig bra nedentil, verken når jeg tisser, eller bare drar av meg trusen så er det ett lukt som jeg synes er ille. Også etter samleie.. utfloden lukter også ikke..... Hva kan det være? Anonymous poster hash: 5b886...d51 Noen andre som har noe råd? Erfaringer??? Anonymous poster hash: 5b886...d51
Linkwi Skrevet 30. november 2014 #6 Skrevet 30. november 2014 Jeg fikk soppinfeksjon i første trimester. Det lukter ikke blomstereng for å si det sånn :-p Kjøpe en sånn "combi pakke" med Canesten på apoteket som inneholder en vaginal tablett og en tube med krem. Tok tabletten og smurte med krem i noen dager og vips var problemet løst:-) Det eneste som er, er at du må IKKE bruke applikatoren til tabletten. Du må sette den inn selv så langt du kommer. Og så vil den løses opp å komme delvis ut igjen i bittesmå klumper og noen ganger kan det komme blod men da i så små mengder at det så vidt vil være litt rosa på papiret. Var ihvertfall sånn hos meg. Hvis ikke det hjelper ville jeg spurt legen:-) Ryggsmertene kan jeg desverre ikke hjelpe noe særlig med. Jeg sliter selv med ryggen tidvis men jeg har prolapser så vanskelig å vite hva smerten kommer av hos meg ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #7 Skrevet 30. november 2014 Jeg fikk soppinfeksjon i første trimester. Det lukter ikke blomstereng for å si det sånn :-p Kjøpe en sånn "combi pakke" med Canesten på apoteket som inneholder en vaginal tablett og en tube med krem. Tok tabletten og smurte med krem i noen dager og vips var problemet løst:-) Det eneste som er, er at du må IKKE bruke applikatoren til tabletten. Du må sette den inn selv så langt du kommer. Og så vil den løses opp å komme delvis ut igjen i bittesmå klumper og noen ganger kan det komme blod men da i så små mengder at det så vidt vil være litt rosa på papiret. Var ihvertfall sånn hos meg. Hvis ikke det hjelper ville jeg spurt legen:-) Ryggsmertene kan jeg desverre ikke hjelpe noe særlig med. Jeg sliter selv med ryggen tidvis men jeg har prolapser så vanskelig å vite hva smerten kommer av hos meg ihvertfall. Tusen takk for råd Anonymous poster hash: 5b886...d51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå