Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Hvordan pleier dere å gjøre det med legging nyttårsaften? Anonymous poster hash: cec5a...593
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Ble fire nå. Skyter opp noe greier i fem-seks-tida og legger seg til vanlig tid, tenker jeg. Anonymous poster hash: e2da4...229
Seriøst Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Legges litt senere enn vanlig, men er ikke oppe til kl 24. Legger seg kanskje i 21-22 tiden.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 I fjor var han 3 og da var han oppe til ca 1 på natta. Vi var borte på besøk og han sovna en halvtime i bilen på vei bort dit på ettermiddagen, og det er nok til at han er våken mange timer ekstra på kvelden. I år blir feiringen her hjemme så tviler på det blir noen ettermiddags hvil på han, men han skal få være oppe så lenge han orker. Anonymous poster hash: 5dd95...35f
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 Hun blir 4 nå i desember. Vi skal ha selskap på nyttårsaften med venner og naboer så hun kommer til å være oppe til etter rakettene (om hun ikke kapitulerer før). Blir håpløst å få lagt henne når det er så mange barn der. Anonymous poster hash: 3bfbb...252
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #6 Skrevet 29. november 2014 Vi hadde en på 3.5 år i fjor og han fikk bestemme selv. Han sov litt i bilen på dagen, men så var han våken til etter midnatt. Vi sendte opp noen raketter tidligere på kvelden, så alle fikk mulighet for å få med seg noen hvis de ville legge seg. Anonymous poster hash: 22d0e...905
Gjest Julia1984 Skrevet 29. november 2014 #7 Skrevet 29. november 2014 Vært oppe til midnatt de to siste årene.....vært sammen med venner som har barn på samme alder. Alle har vært oppe..gått super fint.
shewolf Skrevet 29. november 2014 #8 Skrevet 29. november 2014 Nå pleier 4 åringen her å slokne kl 20. Så jeg tenkte legge da, og heller vekke igjen 2330 eller noe sånt. Gjorde det samme når vi skulle på sabeltann. Gikk hvertfall veldig fint da.
Nullstress;) Skrevet 29. november 2014 #9 Skrevet 29. november 2014 Hun ble 5 i august. Får være oppe så lenge hun klarer. Var slik i fjor også. Var oppe til kl 24, og det gikk veldig fint 😊
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #10 Skrevet 29. november 2014 Her har barna vært oppe til etter rakettene i den alderen. Gått helt fint, de er typen som sover lenge dagen etter Anonymous poster hash: dba88...5d1
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #11 Skrevet 29. november 2014 Være oppe så lenge de ønsker Anonymous poster hash: e1449...65e
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #12 Skrevet 29. november 2014 Her var dem oppe til 1 tiden, noen av barna sovna før men da var det helt ok. Anonymous poster hash: a7aef...374
januarsurprise Skrevet 29. november 2014 #13 Skrevet 29. november 2014 Her får store og små være oppe så lenge de vil :-) raketter ser alle kl.24 :-) det er ingen sure miner, og det er jo derfor det går an å gjøre det sånn.
Mother Gothel Skrevet 29. november 2014 #14 Skrevet 29. november 2014 Ungene legger seg til vanlig tid, og vi vekker de sånn i 23:30-tiden..
PeppaPig Skrevet 29. november 2014 #15 Skrevet 29. november 2014 Hun får være oppe så lenge hun vil. Hun sover litt lenger neste dag så da går det an å gjøre sånn.
det er berre mordi Skrevet 29. november 2014 #16 Skrevet 29. november 2014 Ho har arva mor sine gener, så i fjor var ho oppe til to, og nekta å sovne.. Synest å hugse at ho heldt det gåande til 3.30.
Gjest Kira Skrevet 29. november 2014 #17 Skrevet 29. november 2014 I fjor fikk hun lov til å være oppe så lenge hun ville, men kl 2130 ba hun pent om å få legge seg. Det var første gangen jeg hørte hun spørre om noe slikt Vekket henne litt før tolv som vi hadde lovet, så litt på raketter deretter sovnet hun med en gang igjen. Kommer til å gjøre det samme i år, så får vi se hvor lenge hun holder ut.
Gjest Kira Skrevet 29. november 2014 #18 Skrevet 29. november 2014 Ho har arva mor sine gener, så i fjor var ho oppe til to, og nekta å sovne.. Synest å hugse at ho heldt det gåande til 3.30. Puh, hvis dere noen gang får en invitasjon hit på nyttårsaften så minn meg på dette
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #19 Skrevet 29. november 2014 Vår ble fem i høst. Får være oppe så lenge hun vil, det fikk hun i fjor også - da ba hun om å legge seg i nitida. Regner med det samme skjer i år. Vi lovet å vekke henne, og prøvde, men da ville hun bare sove videre. Regner med det også gjentar seg i år. Anonymous poster hash: 5f527...c86
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #20 Skrevet 29. november 2014 I fjor så gikk han og la seg til vanlig tid, og ba oss vekke han når raketter skulle skytes. Når den tid kom, prøvde vi og vekket han, men neida han ville ikke stå opp. Gutten vår har sovet hele natta gjennom fra kl.1930 til 07.15- ca 08 helt siden han var litt over 1 år. Og i år tipper vi han kommer nok til å gjøre det samma, sove gjennom alt rakett støyen. Fatter ikke hvordan han klarer det når alle naboer står oppå bakken rett bakom huset vårt hvor soverommene ligger, og skyter. Men jeg klager ikke, godt at både han og lillesøster har stort sovehjerte :) Anonymous poster hash: 803a1...d6e
det er berre mordi Skrevet 29. november 2014 #21 Skrevet 29. november 2014 Ho har arva mor sine gener, så i fjor var ho oppe til to, og nekta å sovne.. Synest å hugse at ho heldt det gåande til 3.30. Puh, hvis dere noen gang får en invitasjon hit på nyttårsaften så minn meg på dette Reknar med at du har dette frikst i minne, og sørger for at det aldri skjer;) Det verste er at eg har blitt a-menneske etter eg vart mor, så eg er fullstendig kake etter klokka er 2;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå