Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Fikk tidlig sår på brystknoppen. Hvordan kan jeg vite om dette fremdeles er sår, om det er en sprekk, eller om det rett og slett bare er "arr"? Anonymous poster hash: 17a24...533
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Om det er et sår kjenner du det sannsynligvis godt!! Det svir og gjør vondt å amme! Tro meg, har prøvd flere ganger;) Bare pass på god hygiene, lufttørking, osv uansett. Anonymous poster hash: 577b3...b97
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Takk for svar! Jo, jeg vet jo hvordan det kjentes ut da det var skikkelig åpent sår, men det er bedre nå. Likevel er det ømt, og fremdeles tydelig merke. Det er ikke åpent sår lenger, men jeg er liksom ikke sikker på om det er tynn hud som er øm, eller om det er sprekker der fremdeles. Kan jeg spørre hvordan helingstiden på ditt sår var? Anonymous poster hash: 17a24...533
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Eventuelt andre som har hatt sår som kan forklare meg hvordan dere følte at sårprossessen var da såret ble bedre? Sluttet det å være vondt med en gang? Anonymous poster hash: 17a24...533
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Har ammet tre barn og blir sår hver gang.huden løsner på nippelen.blir nesten som skrubbspr. Bare tørk godt.gå uten bh når du kanog smør deg ofte med sånn gul liten brystsalve.det går over.men er veldig vondt.kan være sånn en uke el så.men husk at du må la babyen suge på hele..og ikke bare ytterst på nippern..da blir du sår. Vent til babyen gaper, så får babyen godt tak med mye av det brune rundt nippelen i munnen.det er det beste rådet jeg kan gi deg. Anonymous poster hash: 423e4...d87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå