Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Noen mer erfaringer? Jeg har en edge duo, men kunne godt tenke meg en trille i tillegg som er litt lettere. Ville dere valgt med 4 faste hjul eller scooter s? Hvordan er denne trillen på snø f.eks? Blir den liten sammenlagt? Anonymous poster hash: 17c88...f47
Elza Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Vi hadde vanlig med 4 faste hjul. Helt super vogn! Suser avgårde på både snø og bar asfalt, god å trille, god å sitte i for barnet og super lett. Blir veldig liten når den slås sammen også
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Vi hadde vanlig med 4 faste hjul. Helt super vogn! Suser avgårde på både snø og bar asfalt, god å trille, god å sitte i for barnet og super lett. Blir veldig liten når den slås sammen også Syns den er veldig fin Men vurderer med 2 svingbare hjul foran, siden jeg har med 4 faste hjul nå, og hadde vært veldig enkelt med svingbare hjul. Men så usikker på den blir dårligere på snø o.l pga det er mindre hjul. hi Anonymous poster hash: 17c88...f47
snarttrebarnsmor1 Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Har scooter S, og er kjempefornøyd med denne! Anbefales Går helt greit på snøen.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 Fortsatt usikker på hvilken av de 2 jeg vil ha . Flere erfaringer? hi Anonymous poster hash: 17c88...f47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå