Gå til innhold

Takk til dere som tipset om dokumentaren "Blackfish" !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det aldri vært så aktuelt for meg å tenke på å dra slike steder pga økonomien, men allikevel syns jeg denne filmen er viktig - Man vil så gjerne tro på illusjonen om at dyra har det bra og trives på sånne steder - men gang på gang viser det seg at dyr utnyttes på det groveste i jakten på profitt og menneskelig fornøyelse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor så du den? Jeg vil også.

Er den på netflix?

Anonymous poster hash: 3e0c5...8ad

Skrevet

Den er så vond og grusom å se, men så viktig!

Skrevet

Jeg sitter å ser den nå.

Skal ikke sette en eneste tå innenfor Seaworld noensinne!

Anonymous poster hash: 720a8...d5a

Skrevet

Har aldri vært en problemstilling for oss å skulle dra til seaworld, aldri vært noe ønske fra barna da de ikke vet hva det er.. Men jeg synes de er nydelige dyr, og etter å ha sett denne dokumentaren er jeg en av de som aldri skal dra til seaworld eller lignende parker! For en grusom skjebne for disse stakkars spekkhoggerene!

Skrevet

Forferdelig grusomt..stakkars dyr! Anbefaler alle å se denne dokumentaren, samme med the Cove!

Anonymous poster hash: aaf92...19e

Skrevet

Anbefaler dere å være litt kritiske til filmer laget av fanatikere!!

Skulle personlig klart å lage dokumentar om barnehager/en butikkjede/en bedrift/en kjendis osv som gjorde at de ble boikottet også... Veldig enkelt å lage en film slik man ønsker.

Denne aktuelle filmen er mer propaganda enn dokumentar!

Anonymous poster hash: 30085...0e7

Skrevet

Skulle personlig klart å lage dokumentar om barnehager/en butikkjede/en bedrift/en kjendis osv som gjorde at de ble boikottet også... Veldig enkelt å lage en film slik man ønsker.

Denne aktuelle filmen er mer propaganda enn dokumentar!Anonymous poster hash: 30085...0e7

ENIG!

Anonymous poster hash: e23ac...1c5

Skrevet

Denne aktuelle filmen er mer propaganda enn dokumentar!

Anonymous poster hash: 30085...0e7

Spekkhoggere lever kortere i fangenskap, de har for små basseng og de har blitt jaget og jaktet og tatt fra familien sin. Det er faktisk nok for normale mennesker.

Anonymous poster hash: 708f8...836

Skrevet

Men animal kingdom til disney er greit å besøke? Dyr holdes i fangenskap der også.

Anonymous poster hash: 338c0...5c5

Skrevet

Men animal kingdom til disney er greit å besøke? Dyr holdes i fangenskap der også.

Anonymous poster hash: 338c0...5c5

Jeg syns ikke det er greit, nei.

Anonymous poster hash: 2c86e...00e

Skrevet

et ord : Propoganda fra dyrekjempere ingenting annet. ER BULLSHIT og kun tullete. skal dit til sommeren og har vert der før

Anonymous poster hash: b8ee0...ad0
Skrevet

et ord : Propoganda fra dyrekjempere ingenting annet. ER BULLSHIT og kun tullete. skal dit til sommeren og har vert der før

Anonymous poster hash: b8ee0...ad0

Du beviser jo bare hvor lite opplyst du er. Skremmende.

Anonymous poster hash: 2c86e...00e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...